طراحي سايت | طراحي اپليكيشن | فروشگاه ساز
طراحي سايت | طراحي اپليكيشن | فروشگاه ساز

طراحي وب سايت در استان مازندران

با توجه به وضعيت اقتصادي و گردشگري استان مازندران كه بيان شد. اين استان از پتانسيل بالايي براي ايجاد انواع مشاغل و كسب و كار برخوردار است. بهتر است تمامي بخش هاي اين استان با طراحي وب سايت براي خود، به رشد و پيشرفت كسب و كارشان كمك كنند. زيرا براي ارائه خدمات بهتر به خصوص به مردم ساير شهرهاي ايران و جذب گردشگران، طراحي يك سايت مناسب براي كسب و كارها ضروري است. به خصوص در عصر ما كه تكنولوژي و اينترنت حرف اول را در تمامي فعاليت ها مي زند.

اهميت طراحي سايت در استان مازندران

با توجه به فعاليت گسترده شركت هاي توريستي و گردشگري در استان مازندران، شغل طراحي سايت به يكي از پر رونق ترين مشاغل مازندران تبديل شده است. قطعا طراحي وبسايتي مناسب سبب افزايش مشتريان كسب و كار ها در شمال كشور مي گردد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با ما در تماس باشيد.

وضعيت اقتصاد استان مازندران

همانطور كه گفته شد استان مازندران به علت همجواري با كشورهاي همسايه، و كشتيراني در درياي خزر در زمينه هاي مختلف با اين كشورهاي هم مرز در ارتباط است. همين موضوع سبب شده زيربنايي براي داد و ستد كالا با كشورهاي هم مرز توسط مردم در اين استان شكل بگيرد و كمك شاياني به بهتر شدن اوضاع كسب و كار و اقتصاد اين استان شود. يك عامل تاثيرگذار ديگر در اقتصاد استان مازندران آب و هواي بسيار مطلوب و معتدل و همجواري با استان تهران است كه سبب شده اين استان بسيار توريست پذير باشد. توريست پذير بودن اين استان نيز باعث رونق صنايع دستي و صنايع غذايي به خصوص صنايع غذايي سنتي شده است. به علاوه شاليكاري و توليد بخشي از برنج كشور و همچنين باغداري به خصوص در زمينه توليد مركبات باعث شده اين استان از لحاظ كشاورزي نيز جايگاه مناسبي داشته باشد.

مازندران يكي از استان هاي شمالي ايران است كه در جوار درياي خزر قرار دارد. مركز اين استان شهر ساري است. همچنين مارندران يكي از شهرهاي پرجمعيت ايران به شمار مي آيد. به علت قرار گرفتن اين استان در كنار درياي خزر، مازندران از آب و هوايي خوب و معتدل برخوردار است. اين آب و هواي خوب و پوشش گياهي زيبا سبب شده اين شهر از توريست پذيرترين شهرهاي ايران باشد. باغداري و شاليكاري نيز در اين استان رونق دارد. استان مازندران با 4 كشور آذربايجان، روسيه، تركمنستان و قزاقستان مرز آبي دارد و كشتيراني در درياي مازندران سبب بهبود اقتصاد اين استان شده است.

وضعيت تاريخي و گردشگري استان مازندران

استان مازندران يكي از مراكز گردشگري ايران به شمار مي آيد. آب و هوا و پوشش گياهي به همراه ساحل زيباي درياي خزر باعث شده است كه در تمامي فصول سال به خصوص بهار و تابستان، اين استان پذيراي مهمانان خود از ساير شهرها باشد. همچنين در استان مازندران آثار باستاني زيادي وجود دارند كه گردشگران مي توانند از آن ها بازديد كنند. از جمله اين آثار تاريخي زيبا مي توان به برج رسكت در ساري، تپه تاريخي گوهر تپه، حمام اشرف آمل و ... اشاره كرد. همچنين جاذبه هاي طبيعي بسياري كه اين استان دارد از جمله دريا، جنگل هاي انبوه و رودخانه و آبشارهاي فراوان مازندارن را به قطب توريستي كشور تبديل كرده است. به همين جهت طراحي وب سايت استان مازندران اهميت بالايي پيدا كرده است.

جهت سفارش طراحي سايت در مازندران با ما در تماس باشيد.

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰:۴۴ | قنمي
،

روش هاي استفاده از رنگ در طراحي وب سايت

رنگ يك عنصر اساسي در طراحي است كه ما در همه جا زندگيمان مانند هر وبسايتي كه بازديد ميكنيم و يا برنامه ايي كه استفاده مي كنيم، آن را مي بينيم. امروزه اغلب طراحان براي طراحي وب سايت ها از رنگ ها، جسورانه تر و با استراتژي بهتري استفاده مي كنند. گاهي اوقات از رنگ ها استفاده مي كنيد تا يك عنصر خاص را بيشتر مورد توجه قرار دهيد، گاهي اوقات به يك داستان بهتر مي پردازيد و گاهي اوقات به منظور ديده شدن بيشتر نام تجاري خود از آن ها بهره مي گيريد. در ادامه به بعضي از اين مثال ها خواهيم پرداخت:

يك پس زمينه قدرتمند طراحي كنيد

طراحي سايت 

در يك طراحي خوب، پس زمينه رنگارنگ و قدرتمند مي تواند حركت خوبي براي ايجاد علاقه بازديد كنندگان وب سايت به يك بخش خاص باشد. به Root Studio شروع مي كنيم و نحوه استفاده از پس زمينه زرد براي مطالعه موردي خود در باغ وحش چستر. علاوه بر سبك طراحي مينيماليستي، رنگ پس زمينه يك عنصر طراحي مهم است. توجه كنيد كه لازم نيست از يك رنگ پر جنب و جوش استفاده كنيد تا چيزي را برجسته تر كنيد.

ساختن يك جمله مناسب

از رنگ ها مي توانيد براي ايجاد جملات برجسته نيز استفاده كنيد. در تصوير زير به صفحه فرود دقت كنيد. پس زمينه گراديان نارنجي قطعا توجه شما را جلب مي كند. اين يك استراتژي عالي براي طراحي سايت است؛ زيرا به خوبي بر روي نشانه هاي بصري تكيه مي كند.

رنگ ها در طراحي 

مثال بعدي وب سايت نمونه كارهاي استوديوي طراحي Kickpush است. همان طور كه متن را مي خوانيم متوجه مي شويم كه شخصيت هاي مختلفي دارند. Kickpush مي خواهد نشان دهد كه متفاوت است و طرح رنگ انتخاب شده به اين كار كمك مي كند.

طراحي وب سايت 

يك داستان بهتر بگوييد

رنگ يك ابزار عالي براي كمك به داستان است. مثال خوبي از اين مورد صفحه اصلي وب سايت بلوم است. در اين طراحي رنگ آبي براي كمك به حركت كاربر از هدر به پاورقي استفاده مي شود. اگر تمام بخش هاي اصلي از رنگ هاي مختلفي تشكيل مي شدند اين طراحي شكست مي خورد.

تاثير رنگ در طراحي سايت 

بهبود نام تجاري براي محصول يا شركت شما

در برخي از بخش هاي وب سايت، رنگ ها به شدت مورد استفاده قرار مي گيرند و اين در حالي است كه در ديگر قسمت ها شاهد اين اتفاق نيستيم، اين به معني تعادل است. رنگ ها پر جنب و جوش و متفاوت هستند. رنگ ها هم به خوبي هم كار مي كنند. در حال حاضر، Asana يكي از جديدترين نام هاي تجاري است كه از استراتژي مناسبي در طراحي سايت خود استفاده نموده است.

نام تجاري وب سايت 

در نتيجه امروزه ما شاهد استفاده استراتژيك بيشتري از رنگ ها در وب سايت ها هستيم. مهمتر از همه، رنگ به شخصيت و خصوصا هويت نام تجاري كمك مي كند. استفاده از رنگ در طراحي وب سايت ها روز به روز در حال بهبود بهتر و قوي تر شدن است و طراحان نيز در حال رشد هستند و روش هاي بهتري را به وجود مي آوردند.

ترجمه از designmodo

ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰:۰۰ | قنمي
،

9 روش براي سئو ويديو هاي سايت در موتور هاي جستجو

آيا شما پول و وقت خود را صرف تهيه و توليد ويديو كرده ايد، اما ويديو هاي سايت شما به خوبي در موتور هاي جستجو رتبه بندي نمي شوند؟ چه اتفاقي افتاده است؟

چند سالي هست كه روش هاي سئو دست خوش تغييرات گسترده اي شده است، اما سئو ويديو كمي با روش هاي معموليسئو تفاوت دارد و ما در اين مقاله توصيه هاي خوبي را در اين زمين براي شما خواهيم داشت.

سئو ويديو چيست؟

سئو (SEO) در حقيقت بهينه سازي ويديو شما براي نشان دادن و رتبه بندي در صفحات نتايج موتور هاي جستجو براي كلمات كليدي مرتبط است. استراتژي هاي بهينه سازي زيادي وجود دارند تا ويديوهاي شما شانس بيشتري براي رتبه بندي داشته باشند كه اين مقاله در آن قرار دارد.

كسب رتبه مناسب ويديو در موتور هاي جستجو

در سال هاي گذشته ويديو ماركتينگ رشد چشم گيري داشته است. هنگامي كه بازاريابان در اواخر سال 2000 شروع به دست گرفتن دوربين هاي DSLR كردند، فيلم هاي خود را به راحتي توليد مي كردند و به صورت آنلاين (به لطف يوتيوب) آن ها را به اشتراك مي گذاشتند.

در حال حاضر ما نمي توانيم بدون تماشاي ويديو، اينترنت را مرور كنيم و همه ما در جيب هاي خود با تلفن هاي همراهي داريم كه توانايي فيلم برداري با كيفيت بالايي را دارند. به گفته فيل، با انفجار ويدئويي، كسب رتبه در نتايج جستجو جهاني سخت تر از قبل شده است.

سئو ويديو سايت 

فيل مي گويد: "همه وب سايت ها مي توانند در تب ويديو گوگل رتبه بندي شوند، اما همه نمي توانند در جستجوها رتبه هاي برتر را كسب كنند."

كسب رتبه مناسب ويديو در موتور هاي جستجو ارتباط بسيار نزديكي با قدرت (authority) سايت، مطلبي كه روي آن تمركز كرده ايد و نحوه رتبه بندي ويديو هاي مرتبط شما خواهد داشت. 

9 روش براي سئو سايت در موتور هاي جستجو

پلت فرم ميزباني ويدئو مناسبي را انتخاب كنيد

با توجه به گفته هاي فيل، هنگام انتخاب پلتفرم ميزباني ويديو، بايد دلايل اينكه چرا مي خواهيد ويديوهاي شما رتبه بندي شوند را در نظر بگيريد. آيا شما ويديو خود را براي اين بهينه سازي كرده ايد تا ترافيك سايت بيشتري كسب كنيد؟ آيا هدف شما برندينك و معروف شدن نام تجاري است؟

اگر هدف اصلي شما كسب ترافيك ورودي بيشتر و آگاهي بيشتر مردم از برند شما هست مي توانيد ويديو هاي خود را در يوتيوب و Vimeo انتشار دهيد. اما چيزي كه در اين پلتفرم هاي جديد اهميت زيادي دارد اين است كه ممكن است بيشتر ترافيك به جاي سايت شما نصيب وب سايت آن ها شوند و همچنين با ارائه ويديو هاي مرتبطي كه اين پلتفرم ها به بازديد كنندگان نمايش مي دهند ممكن است ويديو شما در دريايي از مطالب مرتبط گم شود.

پلتفرم ويديو 

بنابراين سعي كنيد از پلتفرم هايي استفاده كنيد كه ساختار schema و سايت مپ مناسبي را براي ويديو ها ايجاد كرده باشند.

ايجاد رونوشت براي ويديو

همانطور كه در فيسبوك خود در حال پيمايش هستيد، احتمالا ويديو هاي مختلف با كپشن هاي متفاوتي در كنار آن را مشاهده كرده ايد. بنابراين از اين طريق شما بدون ايجاد مزاحمتي قادر به تماشا ويديو مورد نظر خود خواهيد بود. متني كه در كنار ويديو شما ظاهر مي شود به عنوان رونوشت ويديو شناخته مي شود. 

رونوشت ويديو 

رونوشت هاي ويديويي نه تنها ويديوهاي شما را براي مخاطبان بيشتر قابل دسترس مي سازند، بلكه از طريق متن هاي اضافي در صفحه، ويديوهاي شما توسط ربات هاي موتور هاي جستجو بهتر قابل درك هستند.
فيليپ مي گويد: "رونوشت ها به صورت كپي صفحه عمل مي كنند". بهتر است هنگامي كه ويديو هاي شما طولاني تر است تمركز بيشتري را روي رونوشت ها بگذاريد.

مطمئن شويد كه تصوير كوچك در سايت شما جذاب هستند

تصاوير كوچك سايت 

زماني كه گوگل ويديو شما را ايندكس مي كند تصوير بند انگشتي ويديو شما هست كه توسط جستجوگر به مخاطبان نشان داده مي شود. بنابراين نقش مهمي در اين كه آيا افراد روي آن كليك مي كنند يا نه خواهد داشت. لازم است كه تصاوير شما قانع كننده و مرتبط باشد و در كل همه چيز در زيبا به نظر برسد!

توجه به عنوان و توضيحات ويديو

عنوان ويديو 

همانطور كه براي پست وبلاگ ها انجام مي داديم، عنوان و توضيحات نقش مهمي را در رتبه بندي ويديو ها بازي مي كنند. زمان خود را صرف ساختن عناوين و توضيحات جذاب براي ويديو خود كنيد. تحقيقات را انجام دهيد تا اطمينان حاصل كنيد كه كلمات كليدي كه افراد در جستجوي آن هستند را هدف قرار داده ايد.

اطمينان حاصل كنيد كه بقيه بخش هاي صفحه با ويديو شما مرتبط است و براي موتور هاي جستجو بهينه سازي شده است

شما نميتوانيد به طور كامل بر روي بهينه سازي ويديو خود تكيه كنيد تا بتوانيد در نتايج برتر موتور هاي جستجو قرار بگيريد. اگر براي شما مهم نباشد كه محتوا صفحه سايت شما براي موتور هاي جستجو بهينه شده باشد يا خير، موتور هاي جستجو نيز سايت شما را در رتبه هاي برتر قرار نخواهند داد.

فيل مي گويد: "اگر ويديو شما رتبه بندي نداشته باشد، مي تواند به اين دليل باشد كه صفحه شما بسيار وحشتناك است."

قرار دادن Embed براي ويديو

قرار دادن ويديو در بالاي سايت 

فيل مي گويد: "گوگل معمولا فقط يك ويديو در هر صفحه را ايندكس مي كند." اگر از چندين ويديو در يك صفحه استفاده كنيد، ابتدا مطمئن شويد كه ويديو مورد نظر شما بالاتر است.

بيشترين تمركز صفحه روي ويديو شما باشد

بار ها و بار ها من وب سايت هايي را ديدم كه ويديو را پنهان كرده اند يا در بخش پايين سايت قرار داده اند، بنابراين كاربران بايد مسير و اسكرول را حركت دهند و تا زماني كه بتوانند به ويديو برسند. اين به طور طبيعي منجر به پخش كمتر آن مي شود، زيرا مردم نمي خواهند از مسيرخود براي مشاهده كردن ويديو خارج شوند.

فيل، مي گويد: "اگر ويديو پنهان يا جاسازي شده در پايين صفحه قرار گيرد، احتمال رتبه بندي سايت شما به سرعت كاهش مي يابد".

بهترين راه افزايش بازديد و رتبه بندي بهتر ويديو شما اين است كه آن را به تمركز صفحه ببريد. براي درك بهتر اين موضوع به مثال زير نگاه كنيد.

سئو 

يك ويديو را در چندين محل به اشتراك نگذاريد

آيا شما تا به حال با خودتان بازي تنيس انجام داده ايد؟ اين دقيقا همان كاري است كه شما با جاسازي ويديو خود در چندين صفحه انجام مي دهيد. از اين امر اجتناب كنيد زيرا در رقابت با خودتان هيچ حسابي وجود ندارد.

فيليپ مي گويد: "اگر صفحه و ويديو شما هر دو مربوط به يكديگر باشند، و شما اميدوار هستيد تا صفحه و ويديو شما رتبه بندي شود، جاي تعجب نيست كه ويديو در جايي ديگر وجود دارد. در حقيقت شما در برابر خودتان رقابت مي كنيد، كه غير منطقي است".

براي ترويج ويديو خود فقط به سئو تكيه نكنيد

در نهايت، مهم است كه به ياد داشته باشيد كه سئو قابل اعتماد نيست. گوگل به طور مداوم الگوريتم هاي خود را تغيير مي دهد و با تكيه بر ربات هاي جستجو براي رتبه بندي فيلم هاي شما استفاده مي كند. اين يك استراتژي سازگار براي تضمين ديده شدن ويديوهاي شما نيست.

فيل مي گويد: "سئو كنترل سختي دارد و به طور مداوم تغيير مي كنند، بنابراين اگر واقعا كليك و بيننده هاي بيشتري را براي ويديو هاي خود مي خواهيد، سرمايه گذاري در تبليغات ويديويي پولي يك مسير استراتژيك است."

سئو حرفه اي 

تبليغات فيس بوك يك راه عالي (و مقرون به صرفه) براي ترويج محتواي ويديويي است.

مكان هاي زيادي مانند فيس بوك و توييتر وجود دارند كه مي توانيد براي تبليغ ويديو خود از آن ها استفاده كنيد. شما همچنين مي توانيد ساير استراتژي هاي رايگان را نيز  امتحان كنيد، مانند داشتن شركاي تبليغاتي در فيلم ها.

به نظر شما چه روش هاي ديگري وجود دارند كه مفيد هستند؟ بي صبرانه منتظر دريافت نظرات شما هستم.

برگرفته از سايت wordstream

ترجمه از نوپرداز

ادامهـ مطلبـ
| ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۷:۳۵:۲۶ | قنمي
،

روش هاي انتخاب بهترين شركت سئو

چگونه يك شركت خوب سئو براي كسب و كارمان پيدا كنيم؟

امروزه حضور آنلاين شما در دنياي اينترنت بستگي به سئو و بهينه سازي وب سايتتان دارد. اگر شما نتوانيد نتايج خوبي را از طريق موتور هاي جستجو به دست آوريد، ارتباط با مخاطبان و صنايع وابسته به كسب و كار شما بسيار دشوار تر خواهد شد. معرفي محصولات و خدمات شما بدون استفاده از موتور هاي جستجو بسيار پر هزينه و مشكل خواهد بود. پس اگر مي خواهيد با كسب رتبه هاي برتر موتور هاي جستجو وب سايت شما توسط مخاطبان بيشتر ديده شود بايد يك شركت خوب در زمينه سئو پيدا كنيد.

متاسفانه بسياري از كسب و كار ها از استراتژي هاي سئو خوبي بهره مند نيستند و همچنين محتواي خوبي ندارند. برخي از اين وب سايت ها نيز هر موقع كه فكر مي كنند نياز به مطلبي دارند آن را در وبلاگ خود قرار مي دهند و به اصول سئو توجهي ندارند.

آيا استفاده از گوگل براي پيدا كردن شركت سئو هوشمندانه است؟

در واقع بايد گفت كه گوگل عالي است! از سال 1989 گوگل صنعت جستجو را دگرگون كردند و با استفاده از ابزار هاي خود عبارت مد نظر شما را از بين 30 تريليون صفحه وب سايت پيدا كند. 

اما جستجوي گوگل كامل نيست و برخي از نوآوري هاي جديد آن كار را سخت تر نموده است. هنگام جستجو براي يك نوع كسب و كار مانند شركت هاي جستجوگر، الگوريتم محلي گوگل به بازي مي آيد. موتور هاي جستجو ارزش بيشتري را براي كسب و كار هايي كه در منطقه شما وجود دارند قائل شده و رتبه بهتري به آن ها مي دهند. در واقع اين يك مزيت است. فرض كنيد شما قصد داريد يك فروشگاه پوشاك مناسب را پيدا كنيد. وقتي در گوگل آن را سرچ كنيد، گوگل برترين فروشگاه هاي پوشاك در نزديكي شما را نمايش خواهد داد. 

به عنوان مثال جستجو براي بهترين شركت سئو در شمال پورتلند به صورت زير بوده است:

بهترين شركت سئو 

همانطور كه مي بينيد گوگل به دنبال بهترين شركت هاي سئو در نزديكي شما مي رود و اگر شما همين عنوان را در ايران و شهري ديگر جستجو كنيد، يافته هاي گوگل براي شما كاملا متفاوت خواهد بود. در زير ما همان عنوان را در شهر منهتن جستجو كرديم و نتيجه به صورت زير بود:

شركت سئو 

اما اگر كمي به پايين صفحه برويد باز هم صفحه مربوط به جستجو در شهر پورتلند را مشاهده مي كنيد:

سئو 

در واقع گوگل رتبه بندي هاي خود را با توجه به منطقه و مكان شما تغيير مي دهد و اين كار شما را كمي پيچيده تر خواهد كرد. اگر شما به دنبال يك بهترين شركت سئو هستيد ممكن است در اين بخش دچار سردر گمي شويد و ممكن است فكر كنيد گوگل قصد فريب دادن شما را دارد.

چطور بدون فريب خوردن بهترين شركت سئو را پيدا كنيم؟

شما مي توانيد كلمه كليدي مد نظرتان را خودتان بسازيد ولي يك تيم بازاريابي و سئو مي تواند بر رتبه بندي و افزايش بازيد آن از طريق عواملي كه موتور هاي جستجو آن ها را دوست دارند تاثير بگذارد. عواملي مانند:

  • محلي سازي
  • قدرت دامنه
  • لينك هاي داخلي
  • لينك هاي خارجي
  • كلمات كليدي

آيا نبايد بر اساس رتبه بندي موتور هاي جستجو انتخاب كنيم؟

شما قطعا بايد در انتخاب شركت هاي سئو كه ترافيك ورودي چنداني ندارد احتياط كنيد ولي شركت هاي برتر در جستجو هاي شما لزوما آن هايي نيستند كه در رتبه بالاتري در موتور هاي جستجو قرار دارند. اما به هيچ وجه داشتن رتبه خوب در موتور هاي جستجو چيز بدي نيست. بديهي است يك شركتي كه مي تواند محتوياتي را بنويسد كه به خوبي در موتور هاي جستجو رتبه بندي مي شوند، به احتمال زياد درست عمل مي كند. 

رتبه بندي همه چيز نيست و بيشترين دلايلي كه باعث مي شوند وب سايت يك شركت در صفحه اول گوگل براي شما نمايش داده شود در زير آمده است:

  • آن ها تنها شركت بزرگ سئو در شهر شما هستند.
  • آن ها از نوآوري هاي جديد سئو و بازاريابي اينترنتي استفاده مي كنند.
  • شما قبلا سايت هايي را كليك كرده ايد كه شباهت زيادي به آن ها دارند.
  • آن ها بسيار محبوب و پرطرفدار هستند.

اما اگر يك شركت بهترين شركت سئو در شهر شما باشد، براي شما كافي است؟ مگر اينكه شما يك كسب و كار بسيار محلي مانند يك رستوران داشته باشيد. تلاش هاي بازاريابي شما بايد در سطح ملي و در برخي موارد بين المللي باشد. شما بايد شركتي را انتخاب كنيد كه بتواند برترين نتايج گوگل را براي كسب و كار شما ارائه دهد و اين كار هم بسيار سخت خواهد بود.

چرا سئو كلاه سياه خوب نيست؟

ما در مقالات قبلي درباره سئو كلاه سياه صبحت كرديم، اما چرا نبايد با شركت هايي كه سئو كلاه سياه انجام مي دهند همكاري كنيم؟

روش هاي سئو كلاه سياه شايد بتواند وب سايت شما را در مدت كوتاهي به صفحات برتر موتور هاي جستجو بياورد ولي اين روش ها از چشم الگوريتم هاي گوگل دور نمي ماند و در عرض مدت كوتاهي وب سايت شما با جريمه هاي سنگين و گاهي هميشگي از سوي گوگل مواجه خواهد شد، كه اين مي تواند به معناي نابودي كسب و كار اينترنتي شما و از صفر شروع كردن همه چيز باشد. به عنوان مثال به نمودار زير دقت كنيد:

نمودار سئو 

تصور كنيد اين وب سايت شما است كه با روش هاي نامناسب سئو شده است و پس از مدتي دچار افت شديد ترافيك مي شود. اين وب سايت در واقعا از دست رفته قلمداد مي شود.

بهترين شركت هاي سئو چه مشخصاتي دارند؟

با توجه به اين كه سئو و بهينه سازي سايت ممكن است تا ماه ها طول بكشد، انتخاب درست و دقيق شركت مد نظر اهميت بالايي دارد. 

شفافيت رمز موفقيت شركت ها خواهد بود. برخي شركت ها آموزش هايي را ارائه مي دهند كه به مشتريان مفهايم سئو را آموزش مي دهد. يك شركت خوب مي تواند برخي از استراتژي ها و ابزارهاي اختصاصي (نوپرداز سئو) را نيز داشته باشد. يكي از بارز ترين نشانه ها، كنجكاوي و كسب اطلاعات بيشتر شركت هاي سئو از كسب و كار شما است. اين نشان مي دهد كه آن ها علاقه مند به كسب نتايج براي شما هستند و مي خواهند اطمينان حاصل كنند كه مهارت ها و تجربه هاي لازم براي برآوردن نيازهاي شما دارند يا خير!  آن ها معمولا سئوالاتي درباره سابقه شركت، فعاليت هاي شركت شما در شبكه هاي اجتماعي، استرتژي بازاريابي شركت و همچين اهداف شركت شما مي پرسند. 

در پايان اين نكته را ياد آور مي شوم كه شركت هاي سئو بايد قابليت درك بقيه تيم بازاريابي شركت شما را داشته باشند و فقط به دنبال رتبه بندي مطالب سايت و نوشتن مطالب و لينك دادن به سايت شركت شما نباشند. 

شركت نوپرداز با داشتن تجربه فراوان و امكانات به روز  بهينه سازي وب سايت ها توسط موتور هاي جستجو، به مشتريان خود كمك مي نمايد تا در يك بازه زماني مناسب وب سايت مد نظر آن ها را در بين برترين صفحات بازديد گوگل قرار دهد. شركت نوپرداز با بهره بردن از ابزار هاي به روز در زمينه سئو و كادري متخصص سعي دارد تا بهترين نتيجه و رتبه را توسط موتور هاي جستجو مختلف از جمله گوگل براي وب سايت اينترنتي شما كسب نمايد.

سئو سايت

منبع: نوپرداز

ادامهـ مطلبـ
| ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۶:۰۷ | قنمي
،

شبكه تحويل محتوا CDN

پيدايش شبكه هاي تحويل محتوا

يكي از نقاط درخشان كاپيتاليسم اين است كه بالاخره يك نفر فهميد چگونه مي توان از World Wide Wait (انتظار بي پايان براي گرفتن صفحات وب) پول در آورد. چگونه؟ شركت هايي بنام CDN (شبكه تحويل محتوا - Content Delivery Network ) به شركت هاي توليد كننده محتوا (مانند سايت هاي موسيقي، روزنامه ها، و ديگر جاهايي كه مايل هستند محصولات خود را به سرعت به بازار عرضه كنند) پيشنهاد كردند كه محصولات آنها را سريعا و در ازاي مبلغي بعنوان حق اشتراك شبكه آن ها (يا حق مصرف) به دست مصرف كنندگان برسانند. بعد از آن كه قرارداد بسته شد صاحب كالا آنرا براي پردازش اوليه و توزيع در اختيار شبكه CDN مي گذارد.
سپس، CDN با تعداد زيادي از ISP ها صحبت كرده، و با آنها در ازاي پرداخت پول براي در اختيار گرفتن سرويس دهنده هايي كه محتويات در آنها ذخيره خواهد شد، به توافق مي رسد. اين نه تنها منبع درآمدي براي شبكه CDN است، بلكه ISP را هم به نان و نوايي مي رساند، چون مشتريان آن مي توانند با سرعت به مطالب دلخواهشان دسترسي پيدا كنند و اين در دنياي پر رقابت خدمات اينترنتي، يعني موفقيت). به همين دليل ISP ها براي بستن قرار داد با شبكه هاي CDN ها سر و دست مي شكنند، و بعضي از اين CDN ها متجاوز از ۱۰,۰۰۰ سرويس دهنده در سراسر دنيا دارند.
وقتي محتويات روي هزاران سرويس دهنده پخش شده باشد، كيفيت دسترسي كاربران به شدت بالا خواهد رفت. اما براي آن كه اين سيستم توزيع شده بتواند بخوبي كار كند، بايد مكانيزمي براي تغيير مسير كاربران به نزديكترين ISP (و ترجيحا همان ISP كه از آن سرويس ميگيرند) وجود داشته باشد. اين تغيير مسير بايستي بدون هرگونه دستكاري در زير ساختهاي اينترنت (از قبيل DNS ها) انجام شود. در زير طرز كار آكاماي (Akamai) . يكي از بزرگترين CDN هاي دنيا، را بصورت ساده شده بررسي خواهيم كرد.

شبكه تحويل محتوا 

روش كار شبكه هاي تحويل محتوا

كار از آنجايي آغاز مي شود كه توليد كننده محتوا وب سايت خود را تحويل CDN مي دهد. در اين مرحله شبكه CDN يك پردازش اوليه روي تك تك صفحات سايت انجام داده، و تمام URL هاي آن را عوض مي كند. مدل كاري نهفته در پشت اين استراتژي آن است كه وب سايت توليد كننده محتوا چند صفحه سادة HTML است، كه لينك هايي به فايلهاي بزرگتر (مانند تصوير و صدا و ويدئو) دارد. اين صفحات تغيير يافته روي سرويس دهنده سايت توليدكننده محتوا مي مانند، و فقط فايل هاي تصوير، صدا و ويدئو است كه به سرويس دهنده هاي CDN منتقل مي شود
براي درك بهتر روش كار، صفحه اصلي سايت وب Furry Video در شكل زير را در نظر بگيريد.

شبكه 

اين صفحه بعد از پردازش اوليه توسط CDN به شكل زير در مي آيد، و با نام wilw.firryvideo.com/index.html در سرويس دهنده Furry Video ذخيره مي شود.

CDN 

وقتي كاربر URL اين سايت را وارد مي كند، DNS طبق روال معمول آدرس IP سايت www.faurryvideo.coml را برمي گرداند، و مرورگر صفحه intdex.html را از سرويس دهنده Furry Video مي خواند. اما وقتي روي هر يك از لينك هاي اين صفحه كليك شود، مرورگر آدرس سرويس دهنده cdn.server.com را از DNS مي پرسد، فايل مورد نظر را از اين سرويس دهنده درخواست مي كند، و منتظر مي ماند تا سرويس دهنده cadri-server,COPY اين فايل را برگرداند. اما اين اتفاق نمي افتد، چون cd:server vorr چنين فايلي را ندارد. در اينجا شبكه CDN نقش يك سرويس دهنده HTTP تقلبي را بازي مي كند، و با بررسي درخواست رسيده ميفهمد كه تقاضا مربوط به كدام صفحه از كدام توليد كننده محتوا است. همچنين با بررسي آدرس IP درخواست كننده و جستجو در پايگاه اطلاعاتي خود) در مي يابد كه كاربر در كدام ناحيه جغرافيايي قرار دارد. با داشتن اين اطلاعات، CDN مي تواند تصميم بگيرد كه كدام سرويس دهنده محتوا، مناسب ترين گزينه براي كاربر مورد نظر است. اين تصميم گيري چندان هم كه به نظر مي آيد ساده نيست، چون ممكن است نزديكترين محل از نظر جغرافيايي نزديكترين محل از نظر توپولوژي شبكه نباشد، و با نزديكترين سرويس دهنده از نظر توپولوژي شبكه در آن لحظه ترافيك بالايي داشته باشد.

بعد از انتخاب سرويس دهنده مناسب، CDN يك پيام با كد 301 كه URL نزديكترين محل در فيلد Location آن مشخص شده، به مشتري بر مي گرداند. براي اين مثال فرض مي كنيم كه URL نزديكترين محل به مشتري www: CEN-0420 cornuaryvicle/BeciTS.Impg است. مرورگر پس از دريافت اين URL به سراغ آن رفته، و فايل bears.mPR را طبق روال معمول مي خواند.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵:۱۸ | قنمي
،

طراحي سايت توريستي و گردشگري

ايران كشوري با اقليم ها و آب و هواهاي مختلف، شهرهاي تاريخي و مناظر طبيعي زيبا است. طراحي سايت گردشگري و توريستي مي تواند در معرفي مكان هاي زيباي كشورمان از جمله آثار باستاني، شهرهاي مذهبي ايران عزيزمان كمك بسيار زيادي كند.

اهميت طراحي سايت هاي توريستي

امروز هركس كه قصد سفر، براي دور شدن از زندگي شهري يا براي تفريح و زيارت را داشته باشد، اولين كاري كه مي­كند اين است كه گوشي را در دست گرفته و براي انتخاب يك مقصد خوب يا براي بهترين راه ها و شرايط ممكن براي سفرش شروع به جستجو مي كند. در اين ميان نقش سايت هاي توريستي و گردشگري بسيار مهم است. اين سايت ها مي توانند اطلاعات خوبي را درباره ي شهرهاي مختلف و جاذبه هاي توريستي آن ها در اختيار كاربران خود قرار دهند. علاوه بر اين مي توانند اطلاعاتي از مسيرها، نقشه ها و ... نيز در سايت خود منتشر كنند.

اما مهمترين كاربرد سايت هاي توريستي و گردشگري، برگزاري تورهاي مختلف و سفر به نقاط مختلف كشور مي باشد. با برگزاري اين تورها و رزرو آن به صورت آنلاين، خدمات بسيار خوبي به كاربران و كساني كه قصد سفر خواهند داشت ارائه خواهد شد. از اين پس با امكان ثبت نام در رزو تورها به صورت آنلاين، كاربراني را كه به جستجو در گوگل براي سفر خود مي پردازند به مشتريان خود تبديل كنيد.

اهميت سئو در طراحي سايت هاي توريستي و گردشگري

درست است كه با طراحي يك سايت مي توانيد با ارائه بهتر خدمات، مشتريان خود را افزايش داده و از رقباي خود پيشي بگيريد. اما اين موفقيت تنها زماني اتفاق مي افتد كه سايت شما در صفحات اول گوگل باشد. كاربران با جستجوي هدف موردنظرشان تنها صفحات اوليه گوگل را بررسي مي­كنند. پس فقط در صورتي كه در صفحه اول باشيد مي توانيد ترافيك سايت خود را بالا ببريد.

شما با كمك يك متخصص سئو، مي توانيد به هدفتان برسيد. با توليد محتواي خوب و جذاب و رعايت اصول سئو مي توان سايت را به رتبه خوبي در گوگل رساند. اما اصول سئو به سرعت تغيير مي كنند و نكات بسياري دارند كه تنها يك متخصص سئو و بهينه سازي سايت از آنها آگاه است. علاوه بر اين تطابق سايتتان با موبايل ها يا به اصطلاح رسپانسيو بودن از نكات مهمي است كه بايد در طراحي سايت توريستي و گردشگري در نظر بگيريد.

امكانات سايت هاي توريستي و گردشگري

سايت هاي توريستي مي توانند شامل امكانات متعدد و مختلفي باشند. واضح است هرچه امكانات بيشتر باشد و سايت در عين زيبايي ساده نيز باشد، كاربران تجربه ي بهتري خواهند داشت. در اين جا به برخي امكانات سايت هاي توريستي اشاره خواهيم كرد.

  • بخش ثبت نام در تورهاي گردشگري
  • معرفي هتل ها و محل هاي اقامت مختلف و امكان رزرو آنلاين هتل و مسافرخانه در مقصد مورد نظر كاربران
  • امكان رزرو آنلاين بليط هواپيما، قطار و ...
  • معرفي مراكز تفريحي، مراكز خريد، رستوران ها، كافه ها، سينماها و .... در شهرهاي مختلف
  • معرفي جاذبه هاي توريستي از جمله اماكن مذهبي، جاذبه هاي طبيعي و آثار باستاني شهرهاي مختلف
  • داشتن قسمت اخبار گردشگري در سايت
  • طراحي بخش نظرات براي به اشترك گذاري نظرات و تجربه هاي كاربران
  • قسمت گالري تصاوير و ويدئوهاي جذاب
  • ارائه نقشه شهرهاي مختلف در سايت

 

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۱:۴۹:۰۰ | قنمي
،

ثبت سايت در گوگل | چگونه از گوگل وبمستر استفاده كنيم؟

در اين مقاله آموزش مي دهيم كه چگونه سايت و نقشه سايت خود را به گوگل وبمستر اضافه كنيد. در ابتدا شما بايد نقشه سايت خود را بسازيد. سپس مراحل زير را دنبال كنيد:

ثبت سايت در گوگل وبمستر

گام اول

در ابتدا شما نياز به يك اكانت گوگل وب مستر داريد كه مي توانيد آن را از طريق فرم ثبت نام ايجاد نماييد. سپس به آدرس (http://www.google.com/webmasters/tools) مي رويم.

گام دوم

حال نوبت به اضافه كردن وب سايت شما رسيده است. حال بر روي دكمه “Add A Site” كليك كنيد و نام سايت خود را وارد نماييد. مانند مثال زير:

افزودن سايت به گوگل وبمستر 

گام سوم

حال نوبت به بخش تاييد يا verify شدن سايت شما رسيده است. گوگل براي انجام اين كار روش هاي مختلفي را به شما پيشنهاد داده است. حال بر روي “Alternate Methods” كليك نماييد و سپس گزينه “HTML tag” را انتخاب نماييد.

ثبت سايت در گوگل 

گام چهارم

حال شما بايد meta tag را كپي كرده و آن را در بخش هدر وب سايت خود قرار دهيد. اگر از وردپرس استفاده مي كنيد به شما پيشنهاد مي كنم كه افزونه WordPress SEO را نصب نماييد. پس از نصب آن به بخش “SEO” برويد و روي گزينه داشبورد كليك كنيد. حال متا تگي كه گوگل وبمستر به شما داده است را در بخش “Google Search Console” وارد كنيد و دكمه “Save Changes.” را بزنيد.

گوگل وبمستر 

اما اگر قصد نصب اين پلاگين را نداريد، مي توانيد در ورد پرس مانند تصوير زير به بخش “Appearance > Editor” رفته و روي header.php كليك نماييد. در اين بخش متا تگ خود را پس از تگ head قرار دهيد. و در نهايت روي “Save Settings” كليك كنيد. (بهتر است قبل از انجام اين كار ها يك بك آپ از فايل header.php بگيريد.)

در صورتي كه شما از ورد پرس استفاده نمي كنيد متا تگ را در بخش هدر سايت خود قرار دهيد.

گام پنجم

پس از اين كه متا تگ را در سايت خود قرار داديد به گوگل وبمستر برگشته و روي “Verify” كليك نماييد. در صورتي كه مراحل را درست انجام شده باشيد پيغام موفقيت براي شما نمايش داده خواهد شد. (نكته: قبل از اين كه گوگل تگ تاييد سايت شما را ببيند كش سايت خود را پاك كنيد.)

تاييد گوگل وبمستر 

گام ششم

حال به بخش “Crawl” رفته و بر روي آيتم “Sitemaps” كليك نماييد.  

نقشه سايت 

گام هفتم

حال بايد نقشه سايت خود را كه قبل ساخته ايد در اين بخش وارد كنيد. براي اين منظور روي “Add/Test Sitemap” كه در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد، كليك كنيد. در اين بخش آدرس نقشه سايت خود را وارد نموده و سپس روي “Submit Sitemap” كليك نماييد. 

ثبت نقشه سايت 

اگر از افزونه Yoast SEO وردپرس استفاده مي كنيد، مي توانيد نقشه سايت را در بخش “Sitemaps” پيدا كنيد. مطابق تصوير زير روي “XML sitemap” كليك راست كرده و گزينه copy link address را انتخاب كنيد. 

نقشه سايت وردپرس 

معمولا يك يا دو روز طول ميكشد تا نقشه سايت شما توسط گوگل وبمستر پردازش شود. شما مي توانيد از اين طريق تعداد پست ها و صفحات ثبت شده را مشاهده كرده و ببينيد واقعا چه تعداد از آن ها ايندكس شده اند. امروزه گوگل به طور منظم نقشه سايت شما را بررسي مي كند.

پردازش نقشه سايت 

همچنين شما مي توانيد سوالات و نظرات خود را در بخش نظرات مطرح نماييد.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۸:۰۲ | قنمي
،

طراحي وب سايت اداري

امروزه با توجه به توسعه اينترنت در دنيا، استفاده از يك وب سايت مناسب براي اغلب شركت ها و ادارات اجتناب ناپذير شده است. طراحي سايت اداري براي ادارات و نهاد هاي دولتي و غير دولتي اهميت زيادي دارد. دليل آن هم اين است كه اگر نهادي فاقد يك وبسايت مناسب باشد، اين موضوع از ديد بسياري از كاربران و مخاطبان آن ها خوب نخواهد بود. اين ادارات مي توانند از اين طريق بسياري از خدمات مشتركين خود را به صورت اينترنتي و از راه دور انجام دهند. طراحي سايت اداري مستلزم توجه داشتن به برخي نكات است. از اين رو توصيه مي شود كه جهت طراحي سايت براي اداره يا نهاد مورد نظر خود حتما با شركت هاي حرفه اي و با سابقه وارد مذاكرات شويد و مشاوره هاي كافي را نيز دريافت نماييد.

مهم ترين نكات طراحي سايت اداري

  • كيفيت سايت هاي اداري به دليل اينكه كاربران زيادي دارد اهميت ويژه اي دارد كه بايد توجه بسيار مهمي به اين بخش كرد.
  • سادگي در طراحي سايت اداري به صورتي مي باشد كه كاربران به راحتي مي توانند دسترسي به مطالب مورد نياز خودشان باشند.
  • اهميت سئو و بهنه سازي در سايت هاي اداري باعث مي شود كه موتورهاي جستجو به راحتي به كاربراني كه در اين زمينه مشغول هستند سايت رو معرفي كند.
  • ارائه سايت حرفه اي اداري باعث مي شود كه دسترسي آسان را براي كاربران ايجاد كنه و نياز به ملاقات حضوري نباشد و صرفه جويي در زمان صورت مي گيرد.
  • در صورتي كه نياز به مشاوره و سفارش طراحي سايت اداري داريد مي توانيد طي ساعات اداري با بخش پشتيباني تماس حاصل فرماييد.

 طراحي سايت اداري واكنش گرا

يكي از مهم ترين بخش هايي كه بايد در هنگام طراحي سايت به آن توجه داشت طراحي واكنش گرا يا ريسپانسيو است. اگر وب سايت شما اين قابليت را نداشته باشد كه در تمامي دستگاه هاي مختلف از جمله تلفن هاي همراه به نمايش در بيايد، قطعا شما بسياري از كاربران خود را از دست خواهيد داد. شركت طراحي سايت نوپرداز با استفاده از جديدترين ابزار ها و فريم ورك هاي طراحي سايت اين اطمينان را به شما مي دهد تا وب سايت اداري مورد نظر شما به بهترين شكل ممكن در تمامي دستگاه ها قابل استفاده بوده و نمايش مناسبي داشته باشد.

ويژگي هاي طراحي وب سايت اداري

  • بخش مديريت وب سايت
    • استفاده از سي پنل حرفه اي شامل تمامي امكانات
    • امكان تنظيمات و تعريف عنوان نشريه – لوگو
    • امكان تعريف مدير و كاربر با دسترسي هاي پيشرفته (تحريريه)
    • امكان مديريت كاربران و مديران سايت
    • امكان ايجاد و مديريت شمارگان نشريه همراه با تاريخ چاپ و تصوير
    • امكان ارسال و مديريت اخبار
    • امكان گزارش گيري و جستجو بين اخبار ارسال شده
    • امكان گرفتن خروجي RSS
    • ايجاد و مديريت بنرها و تبليغات
    • ايجاد و مديريت پيوندها
    • ايجاد و مديريت منوها
  • سايت و نمايش
    • ظاهر واكنشگرا امكان نمايش در تمام دستگاه هاي تبلت - لپتاپ و گوشي هاي موبايل
    • امكان جستجو و نمايش بر اساس شماره نشريه و تاريخ انتشار
    • نمايش آرشيو نشريه بر اساس تاريخ
    • استفاده از تكنولوژي Ajax براي نمايش بهتر صفحات و مطالب
    • امكان ارسال خودكار صفحات به كانال هاي تلگرام
    • امكان فرستادن اخبار بصورت خودكار در كانال هاي تلگرام

شما مي توانيد سفارش طراحي سايت اداري خود را از طريق بخش پشتيباني يا ايميل شركت با ما در ميان بگذاريد. پياده سازي طرح و ايده شما به بهترين شكل ممكن، مهم ترين هدف ما در شركت نوپرداز است.

طراحي سايت اداري

 

ادامهـ مطلبـ
| ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۴:۵۰ | قنمي
،

شركت طراحي اپليكيشن حرفه اي

طراحي اپليكيشن موبايل در حقيقت به پياده سازي نرم افزار هايي گفته مي شود كه بر روي انواع مختلف دستگاه ها و با سيستم عامل هاي مختلف قابليت اجرا شدن داشته باشند. شركت طراحي اپليكيشن نوپرداز آماده براي پياده سازي طرح اپليكيشن مورد نظر شما مي باشد. با پيشرفت تكنولوژي و روي آوردن يكباره مردم به سمت تلفن هاي همراه زمينه مناسبي براي شغل ساخت اپليكيشن ايجاد شد و اكنون به يكي از كار هاي مناسب و با درآمد خوب در شركت ها تبديل شده است. ما آماده به اجرا درآوردن و كمك به شما در راستاي دستيابي به هدفتان هستيم.

شركت طراحي اپليكيشن حرفه اي در تهران

شركت طراحي اپليكيشن حرفه اي نوپرداز آماده ارائه خدمات جهت ساخت ايده و طرح مورد نظر شما با تكنولوژي هاي مختلفي كه امروزه در طراحي و ساخت اپليكيشن ها مورد استفاده قرار مي گيرند، مي باشد. ما سعي داريم تا با ارائه طرحي با كدنويسي حرفه اي و خلاقانه ايده مورد نظر مشتريان در شهر تهران و يا ساير نقاط كشور ايران را به بهترين شكل ممكن پياده سازي نماييم.

ساخت اپليكيشن تلفن همراه 

شركت طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

شركت طراحي اپليكيشن موبايل مكاني تجاري براي كمك به افراد و مشتريان شركت جهت دريافت سفارش و پياده سازي طرح و ايده هاي آنان در قالب انواع مختلف اپليكيشن ها براي تلفن هاي همراه مي باشد. اين شركت ها خدمات مختلفي به مشتريان ارائه مي دهند و حتي نوع پشتيباني از محصول ارائه شده نيز متفاوت مي باشد. اين گونه شركت ها اغلب با اهداف تجاري تاسيس مي شوند.

همكاري با يك شركت طراحي اپليكيشن حرفه اي مي تواند مزاياي زيادي از جمله افزايش فروش محصولات و خدمات شما، تبليغات، برند سازي بهتر و ارتباط مناسب تر با مشتريان را به همراه داشته باشد.

امكانات شركت طراحي اپليكيشن

  • طراحي كاتالوگ
  • طراحي فروشگاه اينترنتي
  • ساخت پوش ناتيفيكيشن
  • افزودن ليست و پوشه هاي مختلف
  • قابليت سرچ
  • ايجاد گالري عكس ها
  • استفاده از مالتي مديا ها در برنامه
  • ايجاد خبرنامه
  • ساخت صفحه سفارشي شده
  • استفاده از RSS و باركد خوان
  • اتصال به سايت و دريافت اطلاعات از آن
  • ساخت آگهي تبليغاتي
  • ايجاد تقويم و نقشه حرفه اي
  • ساير امكانات اختصاصي مد نظر مشتري

انواع اپليكيشن موبايل

اپليكيشن هاي موبايل امروزه به انواع زير تقسيم بندي شده اند:

اپليكيشن بومي يا نيتيو

 اين مدل اپليكيشن ها معمولا روي يك سيستم عامل مشخصي مانند IOS يا اندرويد قابليت پياده سازي و اجرا شدن دارند. زبان برنامه نويسي به كار رفته در IOS آبجكتيو سي و زبان برنامه نويسي اندرويد نيز جاوا مي باشد. 

اپليكيشن HTML5 

طراحي اين مدل اپليكيشن ها بر پايه ساختار به كار گرفته شده در طراحي سايت يعني HTML ، CSS و جاوا اسكريپت مي باشد. از مزاياي آن نيز مي تواند به انعطاف پذيري بالايي كه دارند تعريف كرد.

اپليكيشن هيبريدي يا تركيبي

اين مدل اپليكيشن ها در حقيقت تركيبي از دو مورد بالا مي باشد. در فرهنگ لغت منظور از هيبريد جانوري دو رگه است. در حقيقت ساختار اصلي آن از اجزاي مختلفي تشكيل گرديده است. 

در صورت تمايل مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر و يا سفارش طراحي با متخصصان بخش پشتيباني ما در تماس باشيد.

شركت طراحي اپليكيشن حرفه اي  

 

ادامهـ مطلبـ
| ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۴:۰۴ | قنمي
،

سئو و بهينه سازي سايت

بهينه سازي و سئو سايت، كار ساده اي نيست، و نيازمند صرف وقت زياد و داشتن علم و تخصص در اين زمينه مي باشد. زيرا الگوريتم هايي موتور جستجو كه براي رتبه بندي سايت ها طراحي شده اند، هر روز در حال تغيير و به روزرساني مي باشند؛ و پس از هر به روزرساني اين الگوريتم ها هوشمند تر از قبل شده و ممكن است براي كساني كه از روش هاي نادرست استفاده مي كنند؛ نتايج غيرقابل پيش بيني در بر داشته باشد. به همين جهت ما در شركت نوپرداز تلاش داريم بهترين خدمات سئو و بهينه سازي سايت را به مشتريان ارائه دهيم.

سئو و بهينه سازي سايت چيست؟

سئو يعني بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو، و مخفف عبارت Search Engine Optimization مي باشد. در مجموع مي توان سئو را راه ها و روش هايي دانست كه با كمك آن ها مي­توان به رتبه هاي خوبي در موتور جستجوي گوگل رسيد. در اين صورت وب سايت در جستجوها در صفحات اول قرار مي گيرد و افزايش بازديد از سايت را سبب مي شود. اين افزايش بازديد توسط كاربران فضاي مجازي رسيدن به اهدافي كه سايت براي آن طراحي شده است را آسان تر مي كند.

seo 

روش هاي مختلف سئو و بهينه سازي سايت

سئو به انواع و روش هاي مختلفي دسته بندي مي­شود. از ديدگاه روش هاي اجرايي مي توان آن را به دو گروه سئو داخلي و سئو خارجي سايت تقسيم كرد. و از ديدگاه صحيح بودن روش ها، سئو و بهينه سازي سايت را مي توان به انواع سئو كلاه سياه و سئو كلاه سفيد دسته بندي كرد.

سئو داخلي

سئو داخلي به انجام روش هايي براي بهينه سازي كد ها گفته مي­شود. برنامه نويسان و طراحان سايت مي توانند سايت را به صورتي طراحي كنند كه كدها بهينه باشد و اصول سئو در سايت رعايت شده باشد.

سئو خارجي

سئو خارجي به تمامي روش هايي كه بيشتر متوجه توليد محتواي با كيفيت و خوب، لينك سازي، كلمات كليدي، توضيحات متا، استفاده از تصاوير و ويدئو، عناوين مناسب، برچسب گذاري و ... است مي گويند.

سئو كلاه سياه

انجام روش هاي غير اصولي سئو سايت و دستيابي به رتبه هاي نخست گوگل معناي سئو كلاه سياه مي باشد. توليد محتواي بي كيفيت و كپي شده، خريد لينك هاي بسيار زياد و موقتي از سايت هاي ديگر به خصوص سايت هايي كه زمينه كاريشان با سايت شما يكي نباشد؛ در زمره اين روش سئو قرار مي گيرند. شايد اين روش ها سايت را به سرعت به صفحات نخست گوگل ببرد اما با به روز رساني الگوريتم هاي گوگل احتمال پنالتي و حذف سايت از موتور جستجوهاي گوگل بسيار بالا خواهد بود.

سئو كلاه سفيد

سئو سايت، چه سئو داخلي يا خارجي، اگر با قوانين و الگوريتم هاي گوگل سازگاري داشته باشد را سئو كلاه سفيد مي نامند. سئو كلاه سفيد روشي صحيح براي سئو و بهينه سازي سايت در موتور جستجوي گوگل مي باشد. شايد دستيابي به نخستين صفحات گوگل از طريق اين روش زمان بر باشد اما با به روز رساني الگوريتم هاي گوگل ديگر جاي نگراني براي جريمه سايت وجود نخواهد داشت.

ساخت لينك در سئو

يكي از روش هاي بسيار موثر در سئو و بهينه سازي سايت لينك سازي مي باشد. اما اين روش همانقدر كه مي تواند تاثير گذار باشد مي تواند منفي نيز باشد. پس در هنگام لينك سازي بايد بسيار دقت كنيد تا لينك هايي درست و مفيد بسازيد.

بهترين روش اين است كه محتواي باكيفيت و جذابي توليد كنيد و رتبه سايت خود را بالا ببريد تا ديگر سايت ها به شما لينك بدهند. اما اگر در ابتداي كار هستيد، ساخت وبلاگ و به روزرساني پست هاي وبلاگ هايتان و لينك دادن به سايت مفيد مي باشد البته بايد توجه كنيد در اين كار زياده روي نكنيد و فقط به سايت خود لينك ندهيد.

توجه داشته باشيد اگر مي خواهيد از سايتي لينك بگيريد، رتبه آن سايت بالاتر از سايت شما باشد. هيچ وقت از مطالب و سايت هاي غيرمرتبط با محتواي سايت خود لينك نگيريد.

نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد استفاده از لينك داخلي در مطالبتان است. شما ميتوانيد مطالب مرتبط سايت خود را به يكديگر لينك كنيد.

سعي كنيد لينك ها را در انتهاي محتوا قرار دهيد. زيرا اگر لينك در ابتداي مطلب شما قرار بگيرد، ممكن است كاربر روي آن كليك كند و از صفحه خارج شود، در صورتي كه هدف ما مطالعه مطالبمان توسط كاربران است.

تاثير توليد محتوا در سئو

محتواي با كيفيت مهمترين عامل در سئو و بهينه سازي سايت است. قطعا توليد يك محتواي ساده و در عين حال جذاب باعث مي شود خواننده تمامي محتوا را بخواند و زمان زيادي را در سايت سپري كند. الگوريتم هاي گوگل اين موضوع را متوجه مي شوند و رتبه سايت را بالا مي برند. همچنين داشتن يك محتواي خوب كه كاربر را به اهدافش برساند، باعث مي شود كاربر باز هم به سايت شما مراجعه كند.

كپي برداري، عنوان هاي تكراري، به روز نبودن محتوا و ... مي تواند تاثير بسيار بدي روي رتبه بندي سايت شما توسط الگوريتم هاي گوگل بگذارد و به صفحات پايين تر تنزل كنيد.

استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي بهينه سازي سايت

امروزه استفاده از شبكه هاي اجتماعي بسيار رواج پبدا كرده است. تقريبا بيشتر افراد حداقل در يك شبكه اجتماعي عضو هستند. كاملا مشخص است با محبوبيت روز­افزون شبكه هاي اجتماعي و فعاليت زياد كاربران در اين شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، تلگرام، فيسبوك و ... اين شبكه ها مي توانند در سئو سايت شما نيز تاثير بگذارند. اگر شما براي كسب و كارتان شبكه هاي اجتماعي بسازيد مي توانيد راحت تر تعداد مخاطبان خود را افزايش داده و برند سازي كنيد. پيوند بين سايت و شبكه هاي اجتماعي مي تواند ترافيك بالايي براي سايت شما به ارمغان آورد.

برترين ابزارهاي سئو كدامند؟

ابزارهاي بسياري وجود دارند كه با استفاده از آن ها شما مي توانيد سايت خود را بررسي كرده و به نتايج خوبي در گوگل دست يابيد. برخي از اين ابزار رايگان هستند و براي برخي ديگر بايد هزينه بپردازيد. ما قصد داريم تا چند مورد از بهترين ابزار را به شما معرفي كنيم تا در سئو و بهينه سازي سايت خود نسبت به قبل بهتر عمل كنيد.

ابزار سئو 

گوگل وبمستر تولز

گوگل وبمستر تولز از مهمترين ابزار براي بررسي وضعيت وب سايت است. گوگل اين ابزار را به طور كاملا رايگان در اختيار مديران سايت قرار داده تا به راحتي با آن بتوانند مشكلات سايت خود را رفع كنند.

MOZ

از ابزار بسيار پيشرفته براي بررسي سئو سايت، Moz را مي توان نام برد. با اين ابزار به راحتي مي توانيد سايت خود را در زمينه هاي مختلف سئو تحليل كنيد. علاوه بر اين مي توانيد رقباي خود را نيز تحليل كنيد. ابزار Moz تنها براي يك ماه رايگان است. بعد از آن بايد ماهانه مبلغي را براي استفاده از اين ابزار بپردازيد.

SEMrush

يكي از ابزار رايگان براي بررسي كلمات كليدي سايت شما SEMrush است. اين ابزار رايگان است و امكان تحليل رقبا و بك لينك هاي آن ها را نيز مي دهد.

Check my Links

براي بررسي لينك هاي سايت خود ابزار Check my Links بسيار مفيد است. با اين ابزار قبل از انتشار مطالب خود مي توانيد تمامي لينك ها را بررسي كرده و لينك هاي شكسته و اشتباه را پيدا كنيد.

مشخصات بهترين شركت سئو و بهينه سازي سايت چيست؟

قطعا انتخاب يك شركت مناسب براي اينكه سئو و بهينه سازي سايت خود را به آن ها بسپاريد، بسيار سخت است. اما با توجه به نكاتي خاص مي توانيد انتخاب خوبي داشته باشيد. اولين نكته مهم اين است كه حتما سئو سايت را به دست افراد متخصص كه علم خود را به روز نگه مي­دارند بسپاريد. داشتن تجربه بهينه سازي و سئو سايت هاي مختلف براي يك شركت بسيار مهم است. همچنين تعهد در انجام درست و به موقع پروژه توسط شركت از اهميت خاصي برخوردار است.

مفهموم پنالتي در سئو چيست؟

برخي سايت ها با دور زدن قوانين و الگوريتم هاي گوگل و استفاده از روش هاي سئو كلاه سياه سعي در به دست آوردن جايگاه خوب در صفحات گوگل دارند. اين روش هاي درست نيست و ممكن است مدتي جواب بدهد اما گوگل هميشه در حال به روز رساني الگوريتم هاي خود است و ممكن است پس از مدتي سايت به صفحات بسيار پايين انتقال يابد؛ يا اينكه به كلي از نتايج موتور جستجوي گوگل حذف شود.

زماني كه تعداد بازديد هاي كاربران از يك وب سايت به صفر برسد و يا با جستجوي دامنه در گوگل نتوان سايت را مشاهده كرد؛ مي توان نتيجه گرفت سايت پنالتي شده است.

معرفي الگوريتم هاي جديد گوگل

 گوگل الگوريتم هاي مختلفي براي رتبه بندي سايت ها در موتورهاي جستجو دارد. اصولا اين الگوريتم ها هر چند ماه يكبار آپديت مي شوند و ممكن است الگوريتم هاي جديدي معرفي شود. شما بايد از اين الگوريتم ها، نحوه كار آن ها و به روزرساني هايشان آگاه باشيد تا بتوانيد بر اساس اين الگوريتم ها سئو و بهينه سازي سايت خود را انجام دهيد. در اين جا تعدادي از الگوريتم هاي اصلي گوگل را معرفي خواهيم كرد.

الگوريتم سئو سايت 

الگوريتم گوگل پاندا

الگوريتم پاندا مخالف محتواي كپي شده و بي كيفيت است. همچنين استفاده بيش از اندازه كلمات كليدي، برچسب ها و لينك ها باعث مي شود كه سايت توسط گوگل پاندا جريمه شود و به صفحات پايين در گوگل انتقال يابد.

الگوريتم پنگوئن

براي مقابله با سايت هايي كه از روش هاي سئو كلاه سياه براي گرفتن نتايج بهتر استفاده مي كنند اين الگوريتم طراحي شده است. داشتن تعداد لينك هاي بالا و بي كيفيت، محتواي بي كيفيت و سئو بيش از اندازه باعث مي شود سايت با الگوريتم پنگوئن و مجازات هاي آن روبرو شود.

الگوريتم مرغ مگس خوار

الگوريتم مرغ مگس خوار، الگوريتمي است كه براي سهولت كار كاربران با موتور جستجوس گوگل ساخته شده است. با اين الگوريتم نتايج سريعتر و دقيق تر به نمايش درمي آيند و جست و جوها تخصصي شده اند؛ پس ديگر نيازي به درج برچسب هاي بيش از حد نيست.

الگوريتم كبوتر

الگوريتم مرغ مگس خوار، نتايج جستجو را برحسب موقعيت مكاني كاربر نمايش مي دهد. يعني اگر موردي را در گوگل جست و جو مي كنيد براي مثال خريد گوشي هوشمند، نتايج نزديك ترين فروشگاه ها به محل زندگي شما خواهد بود.

سئو و بهينه سازي سايت  

 

ادامهـ مطلبـ
| ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۳:۳۱ | قنمي
،

آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان