طراحي سايت | طراحي اپليكيشن | فروشگاه ساز
طراحي سايت | طراحي اپليكيشن | فروشگاه ساز

استراتژي هاي ضروري در طراحي فروشگاه اينترنتي

طبق تحقيقاتي كه كارشناسان انجام داده اند، پيش بيني مي شود تا سال 2021، فروش جهاني فروشگاه هاي اينترنتي به بيش از 4.48 تريليون دلار افزايش يابد كه بيشتر از دو برابر ميزان سال 2017 مي باشد. هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي اگر به يك سري قوانين و استراتژي هاي UX و UI توجه داشته باشيد، اين امر مي تواند فروش بيشتر محصولات شما را در پي داشته باشد. درصورتيكه روند خريد كاربر از فروشگاه اينترنتي شما به درستي اجرا گردد، سبب خريد بيشتر از فروشگاه خواهد شد.

روند كلي كشف و خريد كالا از وب سايت شما شامل مراحل زير است: 

  • كشف وب سايت
  • جستجوي محصولات
  • صفحه محصول
  • سبد خريد
  • وارسي محصولات
  • تاييد سفارش

در اين مقاله به اين نكات مهم مي پردازيم و به نحوه طراحي يك فروشگاه اينترنتي ساده، لذت بخش و بي درد سر خواهيم پرداخت.

كشف وب سايت 

برند بايد به وضوح قابل مشاهده باشد

جالب است بدانيد كه اولين تصورات از وب سايت شما در ذهن بازديد كنندگان تنها در طي 50 ميلي ثانيه ايجاد مي شود. يكفروشگاه اينترنتي نياز به جلب توجه كاربران زيادي دارد و نمايش و دسترسي سريع محصولات از مهم ترين عوامل رشد آن ها در اين زمينه خواهد بود.

برند فروشگاه اينترنتي 

اطلاعات CTA

CTA مخفف عبارت Call To Action مي باشد كه براي تشويق و جذب كاربران براي انجام عمل خاصي است. هنگامي كه بازديد كنندگان به صفحه اصلي وب سايت شما وارد مي شوند، با استفاده از محتوايي به موقع به آن ها احترام بگذاريد و از اطلاعات CTA جاي درست استفاده كنيد. بعنوان مثال با استفاده از بنر هاي بزرگ براي يك رويداد خاص همراه با يك CTAمناسب مي توانيد كاربران را به مرحله بعدي در فرآيند خريد منتقل نماييد. هنگام ايجاد CTA ها، عبارات عمومي مانند «شروع كنيد» كه به آن ها اطلاعاتي درباره مرحله بعد نمي دهد را حذف كنيد.

به عنوان مثال وب سايت زير از يك CTA شامل عبارت «هداياي فروشگاه» استفاده كرد كه به كاربران پيشنهاداتي براي خريد هدايا مي دهد.

CTA در طراحي فروشگاه اينترنتي 

استفاده از صفحات فرود براي سئو

با پيوند دادن عبارات مورد جستجو كاربران در جستجوگر گوگل به صفحات فرود وب سايت فروشگاه اينترنتي، شما مي توانيد كاربران را به سمت يك محصول ويژه جذب نماييد. وقتي كاربري در حال جستجو يك محصول است به احتمال زياد قصد خريد آن را دارد و ايجاد يك صفحه سفارشي براي خريد محصول مورد نظر كاربر مي تواند شانس شما را براي فروش محصول و افزايش مشتري بيشتر كند. 

سئو فروشگاه اينترنتي 

جستجوي محصولات

جستجوعمومي در صفحات سايت

در حالي كه استفاده از جستجو هاي عمومي در وب سايت هاي فروشگاهي بسيار ضروري است اما هنوز هم سايت هايي را مشاهده مي كنيم كه از اين ابزار استفاده نمي كنند و يا اگر هم استفاده مي كنند ابزار جستجو آن ها به درستي بهينه سازي نشده است. اكثر مردم مي دانند به دنبال چه محصولي هستند و با وارد كردن اطلاعاتي مانند نام، شماره مدل و... در قسمت جستجو سايت آن را با سرعت بيشتري پيدا مي كنند.

جستجو محصول 

افزايش تمايل به خريد در بازديد كنندگان

بسياري از فروشندگان يك محصول خاصي را براي پيشنهاد دادن به كاربران در ذهن دارند. بسيار از افراد هستند كه در وب سايت شما جستجو مي كنند. اين افراد اغلب به دنبال چيز خاصي نيستند ولي به آرامي وب سايت شما را بررسي مي كنند تا ببيند چيز جالبي در آن وجود دارد يا خير!

فروشگاه هاي اينترنتي مي توانند با نشان دادن جديد ترين و بهترين محصولات خود به آن ها اجازه دهند تا به راحتي و به سرعت آن دسته از محصولات را مشاهده نمايند.

خريد از فروشگاه اينترنتي 

استفاده از فيلتر ها

هنگام ايجاد فيلتر، به جاي محدود كردن گزينه ها به معيارهاي عمومي مانند اندازه، رنگ يا قيمت، فيلتر هاي مناسبي را براي دسته هاي خاصي كه براي محصولات فروخته شده وجود دارند، اضافه كنيد. هنگامي كه كاربر فيلتري را اعمال مي كند بلافاصله بايد شاهد تغييرات آن در UI و ظاهر سايت باشد. همچنين كاربر بايد بتواند برخي فيلتر ها را به راحتي حذف نمايد. 

در تصوير زير مشاهده مي كنيد كه سايت Asos طيف دقيقي از فيلترها را براي هر دسته نشان مي دهد و به وضوح نشان مي دهد كه كدام فيلترها استفاده شده است.

فيلتر هاي فروشگاه اينترنتي 

صفحه محصول

اقدامات مهم را واضح نمايش دهيد

كاربر نبايد هنگام انجام يك كار مهم مانند افزودن يك محصول به سبد خريد، تعجب كند. نمايش اقداماتي مهم مانند «افزودن به سبد خريد» به عنوان دكمه و قرار دادن آن ها در مكان برجسته روي صفحه از جمله مهم ترين اين عوامل است. 

نمايش واضح اقدامات مهم 

ارائه اطلاعات دقيق محصول

از عكس هاي با كيفيت بالا و حرفه اي براي نمايش محصولات استفاده كنيد و شرحي مفصل از محصول را براي كاربران ارائه دهيد. ابتدا مهم ترين اطلاعات را به آن ها ارائه دهيد و سپس در پايين صفحه اطلاعات ديگر را اضافه كنيد.

اطلاعات محصول 

كسب اعتماد مشتريان

در مورد گزينه هاي حمل و نقل، در دسترس بودن محصول و سياست هاي بازگشت پول مشتريان از ايجاد حدس منفي در مشتريان جلوگيري كنيد. به آن ها اطمينان بدهيد كه تمام اين اطلاعات به راحتي در دسترس است و چگونه مي توانند پول خود را پس بگيرند. 

كسب اعتماد مشتري 

ايجاد اثبات اجتماعي

تحقيقات دانشمندان نشان داده است كه با استفاده از اثبات اجتماعي افراد تحت تاثير رفتار ديگران قرار مي گيرند. صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي مي توانند با اضافه كردن رتبه بندي هاي مشتريان، بررسي ها و نظرات آن ها خود را به بازديد كنندگان اثبات كنند.

اثبات اجتماعي 

سبد خريد

نمايش خلاصه سفارش

قبل از آن كه مشتري خريد خود را به پايان برساند يك خلاصه از دستورالعمل هاي تعيين شده كه شامل اقلام خريداري شده، مقدار و قيمت هر يك از اقلام و كل سفارش است، به آنها نشان دهيد. همچنين به كاربران اجازه دهيد براي ويرايش يا حذف موارد دلخواه خود از اين قسمت استفاده كنند.

نمايش فروشگاه اينترنتي 

وارسي محصول

دسترسي دادن به كاربران مهمان 

اجازه دهيد كاربران به عنوان مهمان وارسي محصول مورد نظر خود را انجام دهند. موانع اضافي مانند ايجاد يك حساب كاربري يا گزينه ورود را حذف كنيد. 

دسترسي كاربران 

بازخورد در طول فرايند پرداخت

استفاده از يك نوار پيشرفت به مشتريان كمك خواهد كرد تا بدانند چقدر از فرآيند خريد آن ها تكميل شده است. مثلا وب سايت اپل از يك پروگرس بار براي نشان دادن مقدار پيشرفت فرآيند خريد مشتريان استفاده مي كند.

نمايش پيشرفت مراحل سفارش 

استفاده از روش هاي پرداخت متداول

سعي كنيد از روش هاي پرداخت متداولي كه براي كاربران محبوب تر و قابل اعتماد تر است استفاده كنيد. به عنوان مثال PayPal براي كاربراني كه نمي خواهند اطلاعات كارت اعتباري خود را تحويل شما دهند مناسب است.

خريد از فروشگاه اينترنتي 

تاييد سفارش

نمايش تأييد سفارش دقيق پس از خريد

هنگامي كه مشتري خريد را تكميل مي كند، تأييديه اي را كه شامل پردازش پرداخت هاي موفق و جزئيات تحويل مانند آدرس، روش تحويل و تاريخ تحويل است، به آنها ارائه دهيد.

تاييد سفارش محصول 

ارسال سفارش و به روز رساني مراحل از طريق ايميل

علاوه بر صفحه تاييد سفارش، ارسال ايميل به كاربر به اطلاع يافتن وي از وضعيت خريد محصول كمك مي كند. تمام مشتريان بايد ايميل تأييد را دريافت كنند، اين به ويژه در مواردي است كه كاربران به عنوان مهمانان سفارش خود را ثبت كرده اند و در وب سايت فروشگاه حساب ندارند تا سفارشات گذشته خود را بررسي كنند.

فروشگاه هاي اينترنتي روز به روز در حال رشد هستند و كساني كه اهميت UX را تشخيص مي دهند، بهترين روش ها را دنبال خواهند نمود و مي توانند در رقابت باقي بمانند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي فروشگاه اينترنتي مي توانيد با بخش پشتيباني شركت نوپرداز تماس حاصل فرماييد.

ترجمه از سايت toptal

طراحي فروشگاه اينترنتي نوپرداز https://nopardazco.com/product/2-ecommerce

ادامهـ مطلبـ
| ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۴:۰۸:۰۱ | قنمي
،

طراحي وب سايت شركت ساختماني حرفه اي

دليل طراحي سايت ساختماني چيست؟ طراحي اين مدل سايت ها چه كمكي به كسب و كار هاي ساختماني خواهد كرد و چه خدماتي را به آن ها ارائه مي نمايد؟ در پاسخ بايد گفت كه امروزه بزرگ ترين شركت ها از يك وب سايت اختصاصي و حرفه اي بهره مند هستند و شايد مي توان يكي از دلايل تمايز آن ها نسبت به ساير رقبا را همين مورد عنوان كرد. براي سفارش طراحي سايت با بخش پشتيباني شركت در تماس باشيد.

به همين جهت اغلب مديران به دنبال يافتن شركت طراحي سايت حرفه اي هستند تا خدماتي با كيفيت و در خور شان و مقام شركت آن ها را ارائه دهد. از آن جايي كه وب سايت شركت ساختماني شما نشان دهنده هويت اينترنتي شركت شما خواهد بود پس قطعا نگراني ها درباره طراحي هر چه بهتر سايت بالاتر مي رود.

طراحي وب سايت 

تمام تلاش ما در نوپرداز بر اين است كه رضايت مشتريان به صورت كامل حصول گردد و بهترين نتيجه براي شما ايجاد گردد. در ادامه به معرفي امكانات و ويژگي هاي وب سايت هاي ساختماني خواهيم پرداخت.

امكانات طراحي وب سايت ساختماني

  • ايجاد صفحه معرفي و سابقه كاري شركت
  • امكان ايجاد بخش خدمات و محصولات شركت
  • ايجاد صفحه تماس با ما و پنل مشتريان
  • امكان ثبت سفارش آنلاين
  • امكان راه اندازي بخش وبلاگ و خبرنامه
  • ايجاد گالري تصاوير شركت
  • نمايش حرفه اي نمونه كار هاي شركت
  • ايجاد باشگاه مشتريان 
  • ايجاد سيستم ارتباط با مشتريان
  • ايجاد اسلايدر حرفه اي
  • سي پنل كاملا حرفه اي
  • معرفي نمونه كار ها

طراحي سايت ساختماني ريسپانسيو

امروزه يكي از مهم ترين نگراني هاي شركت ها امكان نمايش وب سايت آن ها به صورت ريسپانسيو در تمامي دستگاه هاي مختلف از جمله تلفن هاي همراه و تبلت ها مي باشد. اين خواسته و نگراني به حق است زيرا روز به روز به شمار افرادي كه از تلفن هاي همراه خود براي بررسي وب سايت ها استفاده مي كنند افزوده مي شود.

از اين رو قالب هاي طراحي شده توسط شركت طراحي سايت نوپرداز به صورت كاملا اختصاصي و ريسپانسيو مي باشد. طرح گرافيكي پس از تاييد مشتري پياده سازي خواهد شد تا تمام موارد مطابق خواست مشتري اجرا گردد. شما مشتريان گرامي مي توانيد جهت دريافت مشاوره يا سفارش طراحي با ما تماس حاصل فرماييد.

https://nopardazco.com/blog/web-developer/216-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C

 

ادامهـ مطلبـ
| ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۵:۱۰:۰۱ | قنمي
طراحي سايت ساختماني،

طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز

تلفن هاي هوشمند بيشترين سطح استفاده كننده را به خود اختصاص داده اند و نقش بالقوه اي را در زندگي ما ايفا مي كنند و بسياري از كارها با تلفن همراه قابل انجام است. شركت نوپرداز در راستاي هوشمند سازي و ارائه خدمات تلفن همراه اقدام به طراحي اپليكيشن موبايل داراي سيستم عامل اندرويد و ios مي كند. صاحبان كسب و كار هاي مختلف بايد توجه داشته باشند كه طراحي اپليكيشن موبايل يكي از با اهميت ترين گام ها براي افزايش وسعت كار و بازديد كنندگان آن ها است.

پس بايستي در اين زمينه با يك شركت طراحي اپليكيشن موبايل حرفه اي در ارتباط باشند و مشاوره هاي لازم را نيز دريافت نمايند. يكي ديگر از زمينه هاي مهمي كه استفاده از آن ها ضرورت دارد، استارت آپ ها و ايده هاي جديدي است كه قصد رشد و توسعه را دارند. امروزه شاهد اين هستيم كه بسياري از استارت آپ ها با استفاده از اپليكيشن هاي موبايليبه موقعيت مناسبي دست يافته اند و موفقيت هاي بزرگي داشته اند. به همين جهت شركت طراحي سايت و اپليكيشن موبايل نوپرداز آماده ارائه خدمات پيشرفته مطابق با جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا به استارت آپ ها مي باشد.

درست است كه امروزه شبكه هاي اجتماعي مختلفي براي استفاده مردم شروع به فعاليت كرده اند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين شبكه ها محل مطمئني براي خريد و فروش محصولات، مخصوصا محصولات ديجيتالي نخواهند بود. امروزه شاهد وقوع بسياري از كلاهبرداري ها در اين شبكه ها هستيم كه اين موضوع اهميت طراحي اپليكيشن موبايلبراي صاحبان كسب و كار را مشخص مي كند. پس استفاده از يك اپليكيشن و فروشگاه اينترنتي مي تواند سبب اعتبار بخشيدن به كسب و كار شما نيز بشود. براي تعيين استراتژي درست در اين زمينه مي توانيد با متخصصان بخش پشتيباني نوپرداز در تماس باشيد.

بهره گيري از متد هاي روز دنيا و وب اپليكيشن ها اين امكان را در اختيار متخصصان قرار داده است تا اپليكيشن هاي مورد نياز كاربران را بصورت هيبريدي طراحي كرده و در مدت زمان كمتري در اختيار مشتريان قرار دهند. امروزه طراحي اپليكيشن هاي موبايل به صورت وب اپليكيشن گسترش زيادي پيدا كرده و حتي برخي از بزرگ ترين اپليكيشن هاي دنيا نيز با استفاده از همين تكنولوژي طراحي و پياده سازي شده اند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي اپليكيشن هاي هيبريدي و قيمت آن ها با پشتيباني شركت تماس حاصل نماييد.

امروزه استفاده از متد هاي روز طراحي اپليكيشن هاي موبايل رمز موفقيت شركت هاي بزرگ طراحي اپليكيشن مي باشد. اين كه اپليكيشن شما با كدام تكنولوژي طراحي شود اهميت زيادي دارد و قبل از بستن قرارداد حتما بايد درباره اين موارد و جزئيات آن از مشاوران شركت اطلاعات لازم را به دست آورديد.  اما سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه چه نكات مهمي در طراحي اپليكيشن هاي موبايل وجود دارند؟ مزيت هاي طراحي اپليكيشن هاي موبايل چيست و چه شركت هايي در اين زمينه فعاليت دارند؟

نكات مهم طراحي اپليكيشن موبايل

طراحي اپليكيشن موبايل شما بايد در عين سادگي بهترين امكانات را در اختيار كاربران قرار دهد و همچنين براي ارائه خدمات وقت آن ها را تلف نكند. كارآمدي اپليكيشن براي كاربران شما مهم ترين عاملي است كه سبب استفاده آن ها از آن خواهد شد. قطعا كسي از اپليكيشني ناكارآمد و بي فايده استفاده نخواهد كرد. بهتر است براي درك بهتر اين موضوع برترين اپليكيشن هاي ايراني و خارجي را بررسي كنيد.

سرعت اپليكيشن و كارآمدي آن چيزي است كه براي مشتريان از اهميت بالايي برخوردار است كه بايد به اين موارد نيز در طراحي اپليكيشن موبايل مورد نظر خود توجه ويژه اي داشته باشيد. ما در تلاش هستيم تا برنامه نويسي حرفه اي اپليكيشن را با كمترين ميزان باگ و مشكلات در همان نسخه ابتدائي به مشتريان گرامي ارائه نماييم. شركت طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز با بهره بردن از كادري حرفه اي اقدام به ساخت اپليكيشن هاي كاملا حرفه اي و با كدنويسي اختصاصي براي مشتريان محترم شركت مي نمايد.

ويژگي هاي اپليكيشن موبايل حرفه اي

اغلب طراحي اپليكيشن هاي حرفه اي نياز به يك تيم و افرادي متخصص در زمينه هاي برنامه نويسي، طراحي قالب و رابط كاربري و غيره دارد. اما ايجاد يك برنامه حرفه اي نيازمند ويژگي هايي هست كه در ليست زير شرح داده ايم:

  • استفاده از رابط كاربري حرفه اي
  • امكان ارسال ناتيفيكيشن خودكار
  • امكان ارتباط با شماره تماس هاي تلفن همراه
  • پنل كاربري حرفه اي اپليكيشن موبايل
  • حجم متناسب با برنامه 
  • امكانات حرفه اي تر از اپليكيشن هاي رقيب
  • استفاده از يك لوگو مناسب
  • استفاده درست از منابع موبايل و كاهش افزونگي داده ها
  • استفاده از امكانات فروشگاهي در صورت نياز
  • ايجاد ساير امكانات اختصاصي براي كاربران برنامه

طراحي اپليكيشن موبايل براي شركت ها

شركت هاي خصوصي براي ارتباط بهتر با مشتريان خود اقدام به طراحي و ساخت اپليكيشن موبايل كرده اند تا كاربران از طريق اپليكيشن دسترسي كامل و جامعي به اطلاعات شركت دارند. برخي شركت ها براي فروش محصولات و بازاريابي سريع اقدام به طراحي اپليكيشن موبايل نموده و سفارشات خود را به راحتي از طريق موبايل دريافت مي كنند. اين روش علاوه بر افزايش اعتبار شركت سبب راحتي كار مشتريان شده و رضايت آن ها را در پي خواهد داشت. پيشنهاد مي شود اپليكيشن موبايل شركت خود را حداقل براي نسخه هاي اندرويد و IOS طراحي كنيد، زيرا اغلب مردم ايران از اين دو سيستم عامل استفاده مي كنند و طراحي ساير نسخه هاي اپليكيشن را بعدا انجام دهيد.
شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات رايگان در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل با متخصصان و مشاوران شركت نوپرداز در ارتباط باشيد. تمام تلاش ما اين است كه بهترين نتيجه براي شما حاصل شود.

يكي از نكات مهمي كه بايد به آن توجه داشتيد به آپديت مرتب اپليكيشن مي باشد. با توجه به اين كه تكنولوژي طراحي اپليكيشن ها روز به روز در حال پيشرفت مي باشد، اپليكيشن هايي كه به طور مرتب به روز رساني مي شوند با مشكلات كمتري مواجه خواهند بود. اغلب استارت آپ ها و شركت هاي معتبري كه به دنبال طراحي اپليكيشن موبايل حرفه اي هستند بايستي به نمونه كار هاي شركت مد نظر توجه داشته باشند. با تجزيه و تحليل اين نمونه اپليكيشن ها قطعا اطلاعات مناسبي براي تصميم گيري درست به دست شما خواهد رسيد.

در ادامه به بررسي مزيت هايي كه طراحي اپليكيشن هاي موبايل براي كاربران دارند خواهيم پرداخت و دلايل موفقيت آن ها را بررسي خواهيم نمود.

مزيت هاي طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

در عصري زندگي مي كنيم كه روز به روز شاهد افزايش تمايل مردم به استفاده از تلفن هاي هوشمند همراه هستيم. امروزه اپليكيشن هاي موبايل در زمينه هاي مختلف كاربردي، آموزشي، خبري و غيره مورد استفاده قرار مي گيرند. اما مزيت هاي شاخص آن ها چيست؟

  • پيشي گرفتن از ساير رقبا با استفاده از يك اپليكيشن كه روي تمامي دستگاه هاي تلفن همراه قابليت دسترسي دارد.
  • كم شدن هزينه هاي مربوط به تبليغات
  • به روز رساني و ارتقاء آنلاين محصولات فروشگاه آنلاين
  • امكان سفارش آنلاين محصولات و ارائه خدمات مختلف به مشتريان
  • در دسترس بودن خدمات شما به صورت دائمي براي مشتريان 
  • انجام تبليغات دائمي و برند سازي محصولات و خدمات 
  • افزايش اعتبار شما و افزايش اطمينان مردم به فروشگاه و كسب و كار شما
  • جلب رضايت مشتريان و كاربران اپليكيشن شما با طراحي اپليكيشني مناسب براي آن ها
  • افزايش مخاطبان و مشتريان كسب و كار شما

خدمات پشتيباني طراحي اپليكيشن موبايل

خدمات پشتيباني طراحي اپليكيشن موبايل شركت نوپرداز به صورتي كاملا حرفه اي بوده و مطابق با بند هاي ذكر شده در قرارداد انجام مي گردد. ارائه با كيفيت ترين خدمات پشتيباني يكي از اصولي است كه در شركت نوپرداز به آن توجه خاصي مي شود. پشتياني به صورت يك سال رايگان بوده و متخصصان برنامه نويسي شركت جهت كسب رضايت مشتريان گرامي در سريع ترين زمان ممكن تغييرات و نياز هاي كاربران را انجام خواهند داد. 

 

ادامهـ مطلبـ
| ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۳:۴۹:۴۵ | قنمي
،

معرفي بهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران

فروشگاه هاي اينترنتي، در واقع سايت هايي هستند كه كالا يا خدماتي را به صورت آنلاين، ارائه مي دهند. در اين مقاله قصد داريم به معرفي برترين فروشگاه اينترنتي ايران از نظر خلاقيت، نوآوري، ميزان بازديد، تجربه كاربري، نحوه ي بازاريابي، تجربه خريد و ديگر موارد بپردازيم و مزايا و معايب هر كدام را بيان مي كنيم.

فروشگاه اينترنتي ديجي كالا

ديجي كالا 

ديجي كالا، سايتي است كه از حدود 10 سال قبل، فعاليت خود را شروع كرده است و مانند همه ي فروشگاه ها، كار خود را به ارائه ي محصولاتي با تنوع پايين آغاز نموده است. اين فروشگاه حرفه اي، بزرگترين فروشگاه اينترنتي ايران از ديد عموم است.  

يك مورد در فروشگاه ديجي كالا وجود دارد كه در آن به هنگام خريد محصولات، چنانچه مبلغ خريد بالاتر از 100 هزار تومان باشد، هزينه ارسال تنها براي يكي از آن محصولات از مشتريان گرفته مي شود.

تمركز به رضايت مشتري، مزيت كليدي اين وب سايت است كه هميشه به آن اهميت داده است.

ديجي كالا از همان ابتدا، كالاهاي خود را به صورت حرفه اي معرفي كرده است و همين ويژگي باعث شده است كه كاربران براي كسب اطلاعات درباره ي كالاهاي مختلف، به ديجي كالا مراجعه كنند.

ديجي كالا اولين سايت آنلاين خريد اينترنتي كالاست كه در ترويج فرهنگ خريد اينترنتي در ايران نقش بسيار موثري داشته است و حتي در گذر زمان با افزايش تعداد فروشگاه هاي اينترنتي، هنوز هم بهترين سايت خريد است.

خلاقيت ديجي كالا و نوآوري هايش در نحوه ي ارسال كالاها و هم چنين پيشنهادات ويژه، از ديگر ويژگي هايي است كه به جذابيت اين سايت مي افزايد.   

مزاياي ديجي كالا

سرعت بسيار بالاي سايت ديجي كالا و جستجوي سريع در آن، تجربه ي كاربري فوق العاده، پيشنهادات روزانه جذاب، ايميل ماركتينگ، راه اندازي بخش بازارچه آنلاين (Marcketplace )، امكان مطلع شدن از موجود شدن كالاها، 7 روز گارانتي كالاهاي خريداري شده، ثبت نام سريع در هنگام سفارش، نرم افزار مناسب گوشي هوشمند و ... همگي از مزيت هاي فروشگاه اينترنتي ديجي كالا هستند.

معايب ديجي كالا

اما از معايب ديجي كالا مي توان به كاهش سرعت ارسال سفارشات ( اخيرا )، عدم امكان تعقيب دقيق وضعيت سفارش، نداشتن سيستم تخفيف به هنگام خريد، عدم ارسال كالاها در يك سبد خريد، نداشتن بخش شكايات مشتريان و نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت، اشاره كرد.

فروشگاه اينترنتي باميلو

باميلو

اين فروشگاه، توسط يك شركت غير ايراني به نام راكت اينترنت حمايت و راه اندازي شده است. مركز مديريتي اين شركت در برزيل است كه با شناسايي استارت آپ هاي موفق آنلاين در كشورهاي موفق جهان و پياده سازي مجدد آن استارت آپ ها در كشورهاي ديگر، سعي در گسترش فعاليت تجاري خود داشته است.

اين شركت در ايران نيز توسط همكاري با MTN تصميم بر سرمايه گذاري بروي استارت آپ هاي ايراني گرفت. اين شركت علاوه بر سرمايه گذاري مطرح در فروشگاه باميلو، در پروژه تاكسي ياب (‌ كه امروزه به اسنپ شهرت دارد ) نيز سرمايه گذاري كرده است.

كمپين حراجمعه، در سايت باميلو، كه شامل تخفيفات خوب در آخر سال است، موجب شد نظر كاربران زيادي به سمت باميلو جلب شود.

 سيستم تخفيف هاي روزانه اخيرا به باميلو اضافه شده است كه توجه مشتريان زيادي را به خود جلب كرده است. به عنوان مثال به مدت يك هفته تمام سفارش هاي بالاي 30 هزار تومان را با ارسال رايگان براي مشتريان خود مي فرستد.

براي خريد از سايت باميلو، بايد قبل از تاييد سفارش، هماهنگي هايي با فروشنده كالا صورت بگيرد. بعد امكان خريد وجود خواهد داشت.

تجربه هاي كاربران باميلو چندان مثبت نيست. طراحي سايت باميلو بسيار شلوغ و با بنرهاي بزرگ است كه اين موجب خستگي كاربران شده است.

مزاياي باميلو

از جمله مزاياي باميلو، تخفيف هاي شگفت انگيز و مشخص بودن زمان دقيق تحويل كالا است. به علاوه ثبت سفارش آنلاين سريع، امكان سفارش كالا از چند فروشنده بصورت هماهنگ، ثبت نام سريع در هنگام ثبت سفارش، پيشنهاد تخفيف هاي روزانه و تخفيفات هفتگي، نمايش محصولاتي كه اخيرا اضافه شده اند، ارسال رايگان به سراسر كشور براي سفارشات بالاي 75 هزار تومان، نرم افزار مخصوص موبايل هوشمند و تبلت و ... از ديگر مزاياي فروشگاه اينترنتي باميلو است.

معايب باميلو

تجربه ي كاربري نا مناسب، همانطور كه گفته شد مهم  ترين عيب باميلوست. همچنين در باميلو صفحه ي اصلي، بيش از حد شلوغ است، سفارشات به موقع ارسال نمي شود، فروشندگان زياد مشكلاتي را ايجاد كرده است، نوآوري و خلاقيت در باميلو كم رنگ تر از ديجي كالا است، محصولات ناموجود از روي سايت پاك مي شوند، سيستم وفاداري و تخفيف لحظه اي در سايت وجود ندارد و روش هاي تبليغاتي غير استاندارد هستند.  

 باميلو، با مزيت هايي كه دارد ( هم چون تخفيف هاي شگفت انگيز، پيشنهاد هاي روزانه و ... ) در جايگاه بعدي از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران قرار دارد.

فروشگاه اينترنتي ديجي استايل

ديجي استايل 

اين سايت در واقع متعلق به ديجي كالا است كه در زمينه لباس به صورت اختصاصي اقدام به راه اندازي سايت جديدي به نام ديجي استايل كرده است. اما تجربه ي ديجي كالا در زمينه ي فروشگاه اينترنتي باعث شده است فروشگاه اينترنتي جديدش، باز هم جزء برترين ها باشد.

در اين سايت به راحتي مي توان لباس هاي متنوع را با پرو واقعي، مشاهده و انتخاب كرد.  

مزاياي ديجي استايل

سرعت سايت ديجي استايل بسيار بالاست و جستجو سريع انجام مي شود. تجربه ي كاربري اين سايت، فوق العاده است. اين سايت با تمام برند هاي لباس كشور قراداد دارد. مهلت تست واقعي براي پرو لباس به مشتريان داده مي شود. كليه كالاها در يك سبد ارائه مي شوند. كالاهاي ارائه شده بصورت دقيق معرفي شده اند. كالاهاي خريداري شده از سايت ديجي استايل 7 روز گارانتي دارند. مشخصات دقيق محصولات، سايز و رنگ آن ها در سايت موجود است. امكان ثبت نام سريع در هنگام سفارش كالا وجود دارد. ديجي استايل، نرم افزار مناسب گوشي هاي هوشمند را طراحي كرده است. و ...

معايب ديجي استايل

اما در اين فروشگاه، امكان لغو يا تغيير سفارش همچنين امكان تعقيب دقيق وضعيت سفارش، پس از سفارش وجود ندارد. سيستم تخفيف به هنگام خريد ندارد. خدمات خاص به مشتريان خاص كه خريد هاي زيادي دارند، داده نمي شود. بخش شكايات براي مشتريان در اين سايت وجود ندارد و شكايات پيگيري نمي شوند. اين سايت هم مثل ديجي كالا، نرم افزار مخصوص تبلت را ندارد.

فروشگاه اينترنتي مديسه

 مديسه 

اين فروشگاه، كار خود را با ارائه لباس به مشتريان آغاز كرد و بعدا بخش لوازم خانه و خوراكي و آشاميدني را به سايت اضافه كرد.

در اين سايت، يك سيستم هوشمند وجود دارد كه با عضويت كاربر فعال مي شود و موجب مي شود كه در مراجعه هاي بعدي كاربر، پيشنهاداتي متناسب با سليقه ي كاربر به او داده شود.

مزاياي مديسه

مديسه، سايتي است كه واسط كاربري جذاب و زيبايي دارد. سرعت اين سايت بسيار بالاست. مديسه تخفيف هاي روزانه مدت دار دارد. جستجو در سايت سريع و جذاب است. قيمت كالا در مديسه تضمين شده است. محصولات ارائه شده داراي ضمانت اصالت هستند و خريد هاي بالاي 100هزار تومان رايگان ارسال مي شوند.

معايب مديسه

در فروشگاه مديسه، عضويت به هنگام خريد، بسيار پيچيده است. براي عضويت بايد به صفحه ي ديگري رفت. جمع كل خريد در هنگام سفارش كالاها در سبد خريد نمايش داده نمي شود. عكس هاي استفاده شده براي لباس ها جذابيت لازم را ندارند. و ...

طراحي سايت مديسه، توسط گروه غير ايراني است كه همه ي تيم آن به جز بخش فروش و پشتيباني، غير ايراني هستند. با اين حال، فروشگاه مديسه توانسته است با خلاقيت هاي خود به يكي از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران، تبديل شود.

تا اينجا 4 مورد از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران را به همراه مزايا و معايب آن ها بيان كرديم. در ادامه 6 مورد از ديگر فروشگاه هاي برتر اينترنتي را مختصرا بررسي مي كنيم.

فروشگاه اينترنتي زنبيل

فروشگاه زنبيل  

فروشگاه اينترنتي زنبيل، از جمله فروشگاه هايي است كه كار خود را با عرضه كالاهاي متنوع آغاز نموده است و تقريبا استاندارد هاي اوليه يك فروشگاه اينترنتي را دارا مي باشد.

قميت محصولات در زنبيل بسيار مناسب است و اين مزيت را براي مشتريان قائل است كه با عضويت و خريد كالاها، سود تعلق گرفته از هر خريد را به مشتري اعلام مي كند. همچنين، اين فروشگاه، در كنار اين كه ضمانت 7 روزه را براي كالاهاي خريداري شده دارد، 5 روز به مشتري فرصت مي دهد تا اگر از هزينه اي كه براي كالاي مورد نظر پرداخت شده است، ناراضي است، آن را به زنبيل برگرداند.

فروشگاه اينترنتي كيميا آنلاين

كيميا آنلاين 

اين فروشگاه، ارائه دهنده سخت افزار هاي كامپيوتر و محصولات ديجيتال است كه طراحي سبك و جذابي كه دارد، سرعت سفارش كالا را در آن بالا برده است.

 در اين فروشگاه، پس از سفارش محصولات مختلف، پيشنهاداتي براي خريد لوازم هاي جانبي و خدمات ضروري مربوط به آن محصول را مشاهده خواهيد كرد.

بخش ديگري كه در كيميا آنلاين وجود دارد و در فروشگاه هاي اينترنتي ايراني كمتر ديده شده است، قسمت ثبت تيكت پشتيباني است. كيميا آنلاين با اين ويژگي ها، به يكي از 10 فروشگاه اينترنتي برتر ايراني تبديل شده است.

فروشگاه اينترنتي شيكسون

شيكسون 

يكي از برترين و جذاب  ترين فروشگاه هاي اينترنتي لباس، فروشگاه شيكسون است. تصاوير لباس ها و ست ها در سايت شيكسون، توسط عكاسان حرفه اي خود شيكسون تهيه شده اند و تصاوير بسيار واقعي هستند. اين فروشگاه، فقط ارائه دهنده ي لباس است كه انواع متنوع لباس در رنگ بندي ها و سايز بندي هاي مختلف ارائه مي شوند. خريد از شيكسون به گونه اي است كه مي توانيد لباس را درب منزل تحويل بگيريد و پرو كنيد و در صورتي پسند كرديد، مبلغ را پرداخت كنيد.

 مزاياي شيكسون

اين سايت داراي واسط كاربري بسيار جذاب است و سرعت سايت بالاست. تنوع كالا در شيكسون بالاست. در اين سايت پيشنهادهاي تخفيف روزانه ارائه مي شود. در اين فروشگاه محصولات كاملا با تصاوير سايت مطابقت مي كند. خريدهاي بالاي 75 هزار تومان رايگان ارسال مي شود. لباس هاي تك سايز به قيمت ويژه ارائه مي شوند.


 معايب شيكسون

از جمله مشكلات آن اين است كه عضويت در سايت شيكسون سخت و پيچيده است. روش هاي ارسال تنوع ندارد و غيره.

فروشگاه اينترنتي تهران كالا

تهان كالا 

يكي از قديمي ترين فروشگاه هاي آنلاين ايراني، فروشگاه اينترنتي تهران كالا است كه كار خود را با فروش لوازم خانگي آغاز كرده است.

انواع لوازم خانگي با توليد كننده هاي مختلف در اين وب سايت ارائه مي شوند. توضيحات مربوط به هر محصول به صورت دقيق و با تصاويري كاملا واضح در سايت گذاشته شده است.

پرداخت در محل، در شهرهاي تهران، كرج، شيراز، اصفهان و مشهد، از جديدترين امكانات اين سايت است. اما از لحاظ فني و ظاهري، سايت تهران كالا، از همان ابتدا تغيير نكرده است. در اين فروشگاه سفارش محصول فقط با كليد ثبت نام امكان پذير است و پس از اضافه كردن كالا به سبد خريد، دكمه ي ثبت نهايي وجود ندارد.

محصولات خانگي كه اين سايت، ارائه مي دهد، بسيار زياد است اما درباره مشخصات فني هر كدام، چيزي نگفته است.

فروشگاه اينترنتي فينال

فينال 

اين فروشگاه توسط شركت ريز موج كه بزرگترين توليد كننده لوح هاي فشرده در ايران است، راه اندازي شده است و لوح هاي فشرده اي كه ارائه مي شود با برند فاينال هستند.

در اين سايت، پيدا كردن دكمه اضافه كردن كالا به سبد خريد سخت است و كالاها فقط براي شهر تهران و حومه آن رايگان ارسال مي شود.

فروشگاه اينترنتي فينال، علاوه بر لوح فشرده، در بازار مواد غذايي نيز وارد شده است و به ارائه انواع مواد غذايي و همچنين لوازم التحرير و مواد بهداشتي در وب سايت خود مي پردازد.

تعداد بالاي محصولات اين سايت به علاوه ي طراحي تقريبا خوب آن همچنين ريسپانسيو سايت فينال كه خيلي خوب كار شده است، موجب شده است در بين 10 فروشگاه برتر اينترنتي قرار گيرد.

فروشگاه اينترنتي چاره

چاره 

تنوع بالاي محصولات فروشگاه چاره، شهرت بسيار دارد و در واقع سايت چاره كار خود را با تأكيد بر محصولات متنوع آغاز نموده است و هميشه عددي را در صفحه اصلي آن با عنوان تعداد تنوع كالا مي توان مشاهده كرد.

اين سايت نيز همانند سايت تهران كالا، يكي از فروشگاه هاي قديمي ايراني است. از قديم محصولات خود را با خودروهايي كه روي آن ها چاره نوشته است به مشريان تحويل مي دهد.

اين فروشگاه به همراه فروشگاه shop.ir در گذشته از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران بودند كه اكنون با وجود فروشگاه هايي هم چون ديجي كالا، از عرصه رقابت كنار رفتند.  

مزاياي چاره

همانطور كه گفته شد، تنوع محصولات در فروشگاه چاره نسبت به فروشگاه هاي هم سطح خودش بسيار بالاست. محصولات به راحتي براي مشتريان ارسال مي شوند و امكان پيگيري از وضعيت ارسال وجود دارد. در اين سايت يك سوپر ماركت آنلاين راه اندازي شده است. چاره، داراي نرم افزاري براي گوشي هاي هوشمند نيز مي باشد. 

معايب چاره

در فروشگاه چاره، قيمت محصولات نسبت به رقبا بيشتر است. واسط كاربري قديمي و كسل كننده است. بخش محصولات جديد و پرفروش ندارد. عضويت به هنگام خريد كاملا پيچيده است. تكنولوژي رسپانسيو در سايت را ندارد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۳:۱۲ | قنمي
،

طراحي وب سايت عربي

طراحي سايت عربي به صورت كاملا ريسپانسيو و اختصاصي توسط شركت نوپرداز انجام مي گردد. جهت سفارش و يا كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان ما در تماس باشيد.

طراحي وب سايت عربي به تنهايي خود موضوع مهمي است كه بايد توجهات خاصي در انتخاب يك شركت براي طراحي سايت و سئو آن كرد. اما طراحي سايت به زبان هاي ديگر مانند طراحي سايت عربي خود چالش ديگري است. قطعا شركت هاي بزرگ مراودات بسياري با شركت هاي خارجي دارند و نياز دارند سايت خود را به صورت چند زبانه طراحي كنند. اما مهم است كه در طراحي اين سايت ها اصول و قواعد زبان هاي مورد نظر كاملا رعايت شود. قطعا براي طراحي چنين وبسايت هايي نياز به دانش و تجربه ي بالا در طراحي سايت نياز است.

علاوه بر اين نياز به مترجمان حرفه اي است كه بتوانند صفحات و مطالب را به خوبي و بر طبق اصول موردنظر ترجمه كنند.طراحي وب سايت به صورت چند زبانه سبب مي شود تعداد بازديد ها از سايت افزايش پيدا كند.

در طراحي سايت عربي به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

اولين نكته مهمي كه بايد در طراحي سايت عربي به آن توجه كرد انتخاب يك شركت طراحي وب سايت خوب است. زيرا شما مي خواهيد سايتي را طراحي كنيد كه در سطح بين المللي ظاهر شود. لذا بايد نسبت به اينكه سايت شما حرفه اي و مطابق با استانداردهاي جهاني طراحي شود بسيار حساس باشد.

نكته دوم اين است كه مطمئن شويد از مترجم گوگل براي طراحي سايتتان استفاده نشود زيرا در اين صورت اشكالاتي در سايتتان وجود خواهد داشت داشت. براي طراحي سايت عربي بايد از مترجمين حرفه اي در اين زمينه استفاده شود.

نكته مهم بعدي طراحي واكنش گرا سايت است. وب سايت شما بايد به صورت رسپانسيو طراحي شود. سايت شما بايد از هرلحاظ عالي باشد تا اعتبار شما را در كشور مورد نظر را بالا ببرد. پس به همه ي نكات گفته شده توجه كنيد.

سئو سايت عربي  

مسئله مهم ديگر سئو و بهينه سازي است. اهميت سئو و بهينه سازي سايت بر هيچكس پوشيده نيست. پس براي سئو وب سايت خود از يك متخصص سئو استفاده كنيد. در اين حالت سايت شما در صفحات اول قرار مي­گيرد. در ضمن شما بايد توجه داشته باشيد سايت شما به زبان عربي نيز بايد در صفحات اول گوگل باشد تا موفق ظاهر شويد.

شركت نوپرداز با استفاده از تيمي مجرب و حرفه اي آماده ارائه خدمات طراحي وب سايت عربي و چند زبانه به مشتريان گرامي مي باشد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۷:۲۴ | قنمي
،

طراحي اپليكيشن موبايل در شهر اصفهان

امروزه دستگاه هاي هوشمند مثل گوشي هاي هوشمند و تبلت ها و . . . در بين مردم فراگير شده اند و اكثر مردم داراي يكي از اين دستگاه هاي هوشمند هستند كه اكثر كارهاي اينترنتي خود را با اين دستگاه هاي هوشمند و موبايل ها انجام مي دهند. طراحي يك اپليكيشن موبايل، يكي از نكات مهم براي بهره بردن از اين فرصت طلايي است. با طراحي يك اپليكيشن موبايل مي توان هميشه و در تمام طول شبانه روز، به همراه تك تك مشتريان بود. به نوعي مي توان گفت، اين يك نكته ي بسيار مهم در تجارت نوين است. افراد بسيار زيادي هستند كه علاوه بر اين كه تجربه ي حضور در بازار هاي اينترنتي را داشته اند، براي اين كه بتوانند بازديد كننده ي بيشتري را جذب كنند، به دنبال حضور در بازار هاي نوين هستند.

طراحي اپليكيشن موبايل در شهر اصفهان

اصفهان سومين شهر بزرگ كشور است كه در آن مديران شركت هاي زيادي به طراحي اپليكيشن هاي موبايل، براي توسعه روند كسب وكار خود و ارائه ي خدمات بهتر به مشتريان خود، روي آورده اند. لذا روزانه طراحي اپليكيشن هاي زيادي در اين شهر با موضوعات مختلف صورت مي گيرد كه داراي امكانات و قابليت هاي بسيار زيادي است.

محبوبيت طراحي اپليكيشن

همانطور كه گفتيم، امروزه بسياري از مردم كار هاي اينترنتي خود را با استفاده از موبايل ها و تبلت ها انجام مي دهند و حتي از لبتاب و كامپيوتر هم استفاده ي اين دستگاه ها بالاتر است. اين اپليكيشن هاي موبايل، در انجام كارهاي روزمره ي مردم، كمك بسياري مي كنند و در نتيجه از محبوبيت بالايي در بين مردم برخوردارند. شركت هاي مختلف بايد از اين فرصت طلايي، نهايت استفاده را ببرند و با طراحي يك اپليكيشن موبايل براي ارائه سرويس ها و خدمات خود به مشتريان، از اين فرصت استفاده كنند.

طراحي سايت يا اپليكيشن

تحقيقات متعددي نشان مي دهد كه امروزه بيش از ۸۰ درصد مردم، اكثر افعال اينترنتي خود را با استفاده از نرم افزار ها انجام مي دهند. در نتيجه، در حال حاضر ديگر تنها داشتن يك سايت، براي شركت هاي مختلف كافي نيست و بايد يك اپليكيشن، براي ارائه بهتر خدمات خود به مشتريان داشته باشند. از سوي ديگر، پيدا كردن سايت، در بين هزاران صفحات مختلف در اينترنت، بسيار دشوار تر از پيدا كردن اپليكيشن است. علاوه بر همه ي اين موارد، كيفيت اپليكيشن هاي موبايل بسيار بالاتر از سايت هاست زيرا اين اپليكيشن ها به صورت اختصاصي طراحي مي شوند و تجربه ي كاربري در آن ها بسيار بهتر است.

طراحي اپليكيشن موبايل در گيلان

طراحي اپليكيشن موبايل در شهر گيلان، با قابليت خاص و منحصر به فردي انجام مي گيرد. توسعه ي اپليكيشن هاي موبايل، متخصصان طراحي اپليكيشن موبايل در شهر گيلان را مجاب كرده است كه تخصص خود را در اين زمينه بالا ببرند و به طراحي اپليكيشن موبايل، با قابليت هاي اختصاصي بپردازند. شركت طراحي اپليكيشن موبايل وب افرا در شهر گيلان، اپليكيشن هاي موبايل را با قابليت هاي منحصر به فرد و هم چنين با قيمت بسيار مناسب، طراحي مي كند.

اصطلاح اپليكيشن موبايل

اصطلاح ” اپليكيشن موبايل ”  يا همان ” اپ “، اصطلاحي است كه امروزه به اكثر بازي ها و برنامه هاي تلفن هاي همراه گفته مي شوند. به عنوان مثال، اپليكيشن هاي شبكه هاي اجتماعي ( كه يكي از بزرگ ترين و مهم ترين سازمان ها در حوزه ي طراحي اپليكيشن هم همين شبكه هاي اجتماعي هستند )

مزاياي طراحي اپليكيشن موبايل

طراحي اپليكيشن موبايل، مزاياي زيادي را به همراه دارد كه عبارتند از :

طراحي اپليكيشن موبايل موجب ارتباط دو سويه و قوي با مشتري، بهتر ديده شدن از رقبا و پيشي گرفتن از آن ها، ارائه خدمات از راه هاي جديد و آسان به مشتري و حضور هميشگي در فضاي خصوصي مشتريان مي شود. علاوه بر اين، كيفيت كاربري اپليكيشن ها نسبت به موبايل سايت ها بي همتاست و هم چنين راه هاي ارتباطي با مشتريان با استفاده از اپليكيشن هاي موبايل ارتقا مي يابد.

طراحي اپليكيشن موبايل در كرج

امروزه در زمينه ي طراحي اپليكيشن موبايل، متخصصان زيادي در شهر كرج، مشغول به خدمت رساني به آن دسته از افرادي هستند كه به دنبال طراحي اپليكيشن موبايل هستند. شركت هاي طراحي اپليكشن هاي موبايل در شهر كرج، اپليكيشن هاي منحصر به فردي را با امكانات و قابليت هاي اختصاصي، طراحي مي كنند كه مي تواند در دنياي اينترنت با ديگر رقبا به رقابت بپردازد. اپليكيشن هاي موبايل امروزه با توجه به كاربرد فراوان تلفن هاي هوشمند، بسيار پر كاربرد و محبوب هستند. شركت طراحي اپليكيشن موبايل وب افرا در شهر كرج، اپليكيشن هاي كاربردي فراواني را تا به امروز طراحي كرده اند كه بنا به سفارشات مختلف از سوي مشتريان، داراي امكانات مختلفي بوده است.

انواع اپليكيشن هاي موبايل

طراحي اپليكيشن هاي موبايل به گونه ايست كه شبيه به برنامه هاي كامپيوتر ايجاد شده اند اما در طراحي اين نوع اپليكيشن ها، از زبان برنامه نويسي و فريم ورك هاي مختلفي استفاده مي شود.

سه نوع كلي از اپليكيشن هاي موبايل وجود دارند كه به صورت زير هستند :

۱ – اپليكيشن هاي محلي. ۲ – اپليكيشن هاي HTML5 . 3 – اپليكيشن هاي تركيبي ( كه تركيبي از دو نوع قبلي هستند ).

– هم چنين طراحي اپليكيشن هاي موبايل را به دسته هاي مختلفي هم چون : طراحي اپليكيشن رستوران و سفارش، طراحي اپليكيشن براي معرفي شركت ها، طراحي اپليكيشن فروشگاه اينترنتي، طراحي اپليكيشن بازي، طراحي اپليكيشن بانك اطلاعاتي، طراحي اپليكيشن بنا بر سفارش مشتري و . . . تقسيم بندي مي كنند.

طراحي اپليكيشن موبايل در شهر اصفهان

چه نوع اپليكيشني براي شما مناسب تر است ؟

اما سوالي كه براي شما مشتريان عزيز پيش مي آيد، اين است كه چه نوع اپليكيشني براي شما مناسب تر است ؟ كه در اين بخش قصد داريم به اين سوال پاسخ دهيم . . .

قبل از پاسخ به اين سوال، ابتدا بايد شما هدف كلي خود را از طراحي اپليكيشن، مشخص كنيد؛ آيا به دنبال طراحي بازي هستيد يا برنامه ي آموزشي و يا به دنبال طراحي يك ابزار ؟ بعد از اين كه هدف خود را از طراحي اپليكيشن مشخص كرديد، به راحتي مي توانيد دست به انتخاب نوع اپليكيشن بزنيد.

اما برخي از سوالات هستند كه پاسخ دادن به آن ها قبل از طراحي اپليكيشن، الزامي است. اين سوالات عبارتند از :

۱ – سوال اول : تعريف شما از موفقيت در طراحي اپليكيشن چيست ؟ آيا شما به دنبال حداكثر تعداد كاربران هستيد و اين تعريف شما از موفقيت است يا اين كه ميزان پول پرداختي، موفقيت شما را مشخص مي كند ؟ پاسخ اين سوال، تعريف واقع گرايانه از هدف شما است.

۲ – سوال دوم : چه مقدار پول قصد داريد هزينه ي طراحي اپليكيشن كنيد ؟ به عبارت ديگر، بودجه ي شما چقدر است ؟ طراحي اپليكيشن ها، بسته به نوع و كارايي آن ها، هزينه هاي مختلفي دارند. لذا بايد قبل از طراحي، يك بررسي دقيق از بودجه اي كه قصد داريد صرف ساخت اپليكيشن موبايل كنيد، داشته باشيد.

۳ – سوال سوم : بازار هدف شما چگونه است ؟ پاسخ به اين سوال هنگامي موثر است كه شما بخواهيد پلت فرمي كه اپليكيشن قرار است در آن طراحي شود را تعيين كنيد. انتخاب پلت فرم مناسب، فرصت و موقعيت هاي بيشتري را براي شما فراهم مي كند.

۴ – سوال چهارم : اپليكيشن شما چه ويژگي هايي بايد داشته باشد ؟ در پاسخ به اين سوال، بايد خلاقيت خود را به كار بسته و ويژگي هاي خاص و منحصر به فردي را براي اپليكيشن خود مشخص كنيد. طراحي خلاقانه و منحصر به فرد اپليكيشن، موجب تشويق كاربران به استفاده ي بيشتر از آن مي شود. هم چنين اپليكيشن موبايل بايد داراي واسط كاربري خوبي باشد.

۵ – سوال پنجم : بعد از انتشار اپليكيشن موبايل، چه كاري انجام مي دهيد ؟ به عبارت ديگر، سوال اخري كه بايد به آن پاسخ دهيد، اين است كه برنامه ي شما براي بازاريابي و تبليغات اپليكيشن موبايلتان چيست ؟ كه در اين زمينه بايد حتما برنامه ريزي ها و پيش بيني هاي لازم را براي بازار يابي و تبليغات، داشته باشيد.

شركت طراحي اپليكيشن

ادامهـ مطلبـ
| ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۲:۰۹ | قنمي
،

گران‌ترين و ارزان‌ترين محله‌هاي قم/جدول

اقتصاد نيوز: قم از كلان‌شهرهاي ايران است كه در ۱۲۵ كيلومتري جنوب تهران پايتخت ايران واقع شده‌است. اين شهر در كنار رودخانه قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مركز استان قم و نيز مركز شهرستان قم است.

بر اساس بررسي‌هاي مركز آمار در سال 1392، تهران گران‌ترين نقطه كشور براي صاحب‌خانه شدن معرفي شده و اصفهان، البرز و قم نيز در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

اما شهر قم نيز همانند ساير شهرها، داراي محله‌هاي مختلفي است كه قيمت مسكن نيز در اين محله‌ها با يكديگر تفاوت دارند.

گران‌ترين محله در شهر قم
بر اساس گفته يكي از مشاوران املاك در محله قم، محله سالاريه از گران‌ترين محله‌هاي اين شهر به شمار مي‌رود كه قيمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در آن از متري 4.5 ميليون تومان شروع مي‌شود و تا متري هفت ميليون تومان ادامه دارد.

همچنين يكي ديگر از مشاوران گفت: ارزان‌ترين آپارتمان موجود در اين محله مربوط به آپارتمان‌هاي بالاي 10 سال ساخت است كه قيمت هر متر مربع از آنها حداقل 2.5 ميليون تومان است.

مشاور املاك ديگري نيز بيان كرد: تقريباً مي‌توان گفت در اين محله آپارتمان‌هاي نوساز زير 100 متر وجود ندارد و آپارتمان‌هاي كوچك‌تر مربوط به آپارتمان‌هاي قديمي‌تر اين منطقه است.

يكي از مالكان كه خانه خود در محله سالاريه را براي فروش آگهي كرده بود گفت: اين ملك هفت ماه ديگر آماده تحويل است و به همين علت الان به صورت پيش‌فروش با قيمت هر متر مربع 5.5 ميليون تومان آگهي شده و بعد از آماده شدن متري هفت ميليون تومان به فروش مي‌رسد.

او گفت: به ازاي هر روز تاخير در تحويل اين آپارتمان مبلغ 500 هزار تومان پرداخت مي‌كنيم و ميزان 40 درصد از كل مبلغ را الان و مابقي را به صورت چك و در طي اين هفت ماه تحويل مي‌گيريم.

ارزان‌ترين محله در شهر قم
محله پرديسان نيز از ارزان‌ترين محله‌هاي موجود در شهر قم است كه اين محله در جنوب غربي شهر قم قرار دارد و در سال 1377 توسط وزارت راه و شهرسازي تاسيس شد و در سال 1390 جز منطقه هشتم شهرداري قم به شمار آمد و به علت وجود مسكن مهر قم در اين ناحيه به سرعت بر جمعيت آن افزوده مي‌شود.

يكي از مشاوران املاك در شهرك پرديسان گفت: اين محله به دليل وجود مسكن‌هاي مهر از ارزان‌ترين محله‌هاي شهر قم به شمار مي‌رود كه قيمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در اين محله از 1.2 ميليون تومان شروع مي‌شود و تا 1.7 ميليون تومان ادامه دارد و متراژ آپارتمان‌ها در اين محله از 56 متر شروع مي‌شود و تا حدود 200 متر ادامه دارد.

او در ادامه گفت: قيمت هر متر مربع از مسكن‌هاي مهر نيز از حدود يك ميليون تومان شروع مي‌شود.

همچنين در ميان آگهي‌ها مي‌توان واحدهايي را يافت كه به صورت پيش‌فروش با قيمت هر متر مربع 600 هزار تومان به بالا براي فروش گذاشته شده‌اند كه زمان تحويل آنها از 10 ماه ديگر شروع مي‌شود.

منبع: http://tnews.ir/news/9a5351182123.html

ادامهـ مطلبـ
| ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۲:۰۲ | قنمي
،

طراحي اپليكيشن فروشگاهي اندرويد و IOS

امروزه شاهد اين هستيم كه روز به روز آمار استفاده از دستگاه هاي موبايل افزايش پيدا مي كند. از طرفي شركت طراحي اپليكيشن موبايل نيز بايد تكنولوژي هاي خود را متناسب با نياز كاربران توسعه دهند. استفاده از اپليكيشن هاي موبايلي علاوه بر آسان تر شدن دسترسي به محتوا سبب برند سازي براي كسب و كار شما نيز خواهد شد. به همين جهت به شما در راستاي دستيابي به اهداف خود كمك شاياني مي نمايد. جهت سفارش مي توانيد با ما در تماس باشيد. در ادامه به ساير نكاتطراحي اپليكيشن فروشگاهي اندرويد و ios توجه نماييد.

طراحي اپليكيشن موبايل ios

همواره اپليكيشن ios ما را به ياد استيو جابز كه پايه گذار آن بود مي اندازد. زماني كه اولين بار اپليكيشن ios روانه بازار شد خيلي از افراد امكانات ارائه شده توسط آن را باور نداشتند و گمان داشتند كه اين طرح با شكست مواجه مي گردد. از اين رو ما نيز بايد مانند استيو جابز عمل كنيم و از خلاقيت در طراحي اپليكيشن ios مورد نظر مشتريان استفاده نماييم. 

طراحي اپليكيشن ios 

همانطور كه شاهد هستيم امروزه فناوري و تكنولوژي با سرعت بسيار بالايي در حال متحول شدن است و امكانات سخت افزاري و نرم افزاري دستگاه هاي مختلف در حال رشد و تغيير هستند. از اين رو طراحي اپليكيشن هاي موبايل نيز بايستي متناسب با فناوري روز دنيا و بر اساس تعامل مناسب با دستگاه هاي مختلف انجام گيرد.

طراحي اپليكيشن موبايل اندرويد

اپليكيشن هاي اندرويدي جايگاه خاصي نزد مردم دنيا به ويژه مردم كشور ما دارند. به طوري كه طبق آمار به دست آماده اين پلتفرم توسط بيشتر افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. در طراحي اپليكيشن موبايل اندرويد بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اپليكيشن مورد نظر از رابط كاربري خوبي برخوردار باشد و علاوه بر سرعت مناسب از محتوا جذاب و كاربردي برخوردار باشد.

اپليكيشن اندرويد 

امروزه اغلب مردم نياز به استفاده از انواع مختلف اپليكيشن هاي موبايلي دارند و اين وظيفه شركت هاي طراحي اپليكيشن موبايل است تا بهترين نتيجه را براي كاربران خود به ارمغان بياورند.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي

امروزه بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي علاوه بر استفاده از يك سايت به سراغ طراحي اپليكيشن هاي موبايل نيز رفته اند. اين به آن دليل است كه با مشاهده شدن موفقيت برخي رقبا در اين زمينه، ساير رقيبان نيز به اين سمت سوق پيدا كرده اند. اما براي اينكه شما بتوانيد با آن ها رقابت داشته باشيد بايستي اپليكيشن طراحي شده داراي امكاناتي باشد كه توانايي رقابت با آن ها را داشته باشيد. ايجاد تفاوت، استفاده از محيط كاربري عالي و كم بودن حجم اپليكيشن موبايل از جمله اين موارد با اهميت است.

طراحي اپليكيشن فروشگاهي 

طراحي پنل مناسب براي فروشندگان سبب صرفه جويي در زمان و هزينه آن ها مي شود و از طريق آن به راحتي مي توانند پيگيري هاي لازم و گزارش گيري هاي مختلف را انجام دهند. از اين رو استفاده از يك پنل مناسب از ملزومات اپليكيشن هاي فروشگاهي است كه امكان اعمال تغييرات لازم را به راحتي در اختيار فروشنده قرار خواهد داد. همچنين امنيت در پرداخت ها و تراكنش هاي ديگر عاملي است كه بايد به آن توجه داشت و نكات امنيتي لازم را در نظر گرفت.

شما مي توانيد جهت سفارش طراحي اپليكيشن فروشگاهي با بخش پشتيباني شركت تماس حاصل فرماييد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۱:۳۲:۴۷ | قنمي
،

كلان داده (BIG DATA) چيست؟ معيارهاي تشخيص كلان داده ها كدام اند؟

كلان داده (Big data) چيست؟

يكي از مباحث مهم و مطرح در دنياي امروز ذخيره سازي و ‍‍پردازش كلان داده ها (Big data) مي ­باشد. كلان داده، به داده هايي گفته مي­شود كه مديريت و پردازش آن­ها خارج از توانايي راه حل­ها و سيستم هاي موجود است.

حدود ۹۰ درصد كل داده هايي كه در جهان موجود است در چند سال گذشته توليد شده است (عكس، ويدئو، حركت ماوس، لايك ها و...). همچنين تنوع داده و افزايش داده هاي غيرساختارمند باعث شد شركت هاي بزرگ همچون گوگل، ياهو و... باحجم و تنوع بسيار زياد از داده هايي كه كاربرانشان  توليد مي­كنند روبه رو شوند. ذخيره اين حجم بالايي از داده با تنوع زياد بر روي كامپيوترها و ماشين هاي ارزان قيمت و ابزارهايي مانند اوراكل و ... امكان پذير نيست.

يكي از كارهاي اوليه كه در اين زمينه پيشنهاد مي­شود ، فشرده سازي داده هاست. اين امر در داده هاي بزرگ چندان كارساز نيست ، زيرا يكي ديگر از خصوصيات داده هاي بزرگ ، تنوع آن­ها است. اين داده ها از انواع مختلفي تشكيل شده اند كه اين غيرساخت يافتگي ، فشرده سازي آن ها را دشوار كرده و در بعضي شرايط به گونه اي است كه همان زماني كه براي پردازش آن­ها به واسطه روش هاي سنتي صرف ميشود ، براي فشرده سازي هدر مي­رود. به همين دليل فشرده سازي كاربردي در پردازش داده هاي بزرگ ندارد.

از آنجا كه پردازش و ذخيره سازي داده ها كاري بسيار مشكل است؛ با روبه­رو شدن با اين چالش جديد دانشمندان به دنبال راه حل و ابزارهاي جديد براي مديريت و پردازش كلان داده ابزارهاي مختلفي را توليد كردند. يكي از اين ابزارها و محبوب ترين آن­ها هدوپ­­­ نام دارد. هدوپ (Hadoop) را حتي بر روي سيستم هاي ارزان قيمت و معمولي مي­توان نصب و اجرا كرد و ديگر نيازي به كامپيوترهاي گران قيمت و غول آسا نيست و مي­توان با شبكه كردن چند كامپيوتر معمولي و تقسيم داده ها بر روي اين كامپيوترها، كلان داده ها را مديريت كرد.

 در تصوير زير نمونه هايي از كلان داده كه در يك دقيقه توليد مي­شوند نشان داده شده است:

كلان داده ها

كلان داده چيست؟

عبارت كلان داده مدت­ها است كه براي اشاره به حجم عظيمي از داده ها كه توسط سازمان هاي بزرگي مانند گوگل يا ناسا ذخيره و تحليل مي­شوند مورد استفاده قرار مي­گيرند و معمولا به داده­هايي گفته مي­شود كه اندازه آن­ها فراتر از حدي است كه با نرم­افزارهاي معمول بتوان آن­ها را در يك زمان معقول پردازش كرد.

طبق تعريف مؤسسه تحقيقاتي گارتنر: كلان داده، داده هايي هستند بسيار انبوه، پرسرعت و گوناگون كه نياز به روش هاي پردازشي تازه اي دارند و دائما از لحاظ حجم، نرخ توليد داده و تنوع در حال تغيير هستند.

معيارهاي تشخيص كلان داده

حجم (Volume) بالا به تنهايي معيار مناسبي براي تشخيص كلان داده نيست؛ علاوه بر حجم سرعت (Velocity) و تنوع (Variety) نيز از معيارهاي اصلي و مهم براي تشخيص كلان داده مي­باشند. معيارهاي فرعي ديگري نيز وجود دارند كه تا ده مورد را مي­توان نام برد.

حجم داده

حجم داده ها به صورت نمايي در حال رشد است. منابع مختلفي نظير شبكه هاي اجتماعي، سرورهاي وب، تصاوير ماهواره اي، تراكنش هاي بانكي، محتواي صفحات وب، اسناد دولتي و ... وجود دارد كه حجم بسيار زيادي توليد مي­كنند.

نرخ توليد داده يا سرعت

داده ها از طريق برنامه هاي كاربردي و سنسورها با سرعت بسيار زياد و به صورت بلادرنگ توليد مي­شوند. بسياري از كاربردها  نياز دارند به محض ورود داده  به درخواست كاربر پاسخ دهند.

براي مثال شركتي كه نرخ توليد داده ­هايش درسال يا هر دو سال يكبار حدود 1درصد باشداستفاده از هدوپ و كلان داده توصيه نمي­شود. اما توييتر يك بيليون توييت در هر 72 ساعت از 140 ميليون فعاليت كاربران توييتر دارد كه نرخ توليد قابل توجهي است.

تنوع

انواع منابع داده و تنوع در نوع داده بسيار زياد است كه در نتيجه ساختارهاي داده اي بسيار زيادي وجود دارد. مثلا در وب افراد از نرم افزارها و مرورگرهاي مختلفي براي ارسال اطلاعات استفاده مي­كنند. بسياري از اطلاعات مستقيما از انسان دريافت مي­شود و بنابراين وجود خطا اجتناب­ناپذير است. اين تنوع سبب مي­­شود جامعيت داده تحت تاثير قرار بگيرد؛ زيرا هرچه تنوع بيشتري وجود داشته باشد، احتمال بروز خطاي بيشتري نيز وجود خواهد داشت.

داده ها 

معيارهاي اصلي تشخيص كلان داده:

آمار كلان داده ها صحت (Veracity)

با توجه به اينكه داده ها از منابع مختلف دريافت مي­شوند، ممكن است نتوان به همه آن­ها اعتماد كرد. مثلا در يك شبكه اجتماعي، ممكن است نظرهاي زيادي در خصوص يك موضوع خاص ارائه شود. اما اينكه آيا همه آن­ها صحيح و قابل اطمينان هستند، موضوعي است كه نمي­توان به سادگي از كنار آن در حجم بسياري زيادي از اطلاعات گذشت. البته بعضي تحقيقات اين چالش را به معناي حفظ همه ي مشخصه هاي داده اصلي بيان كرده اند كه بايد حفظ شود تا بتوان كيفيت و صحت داده را تضمين كرد.

اعتبار (Validity)

با فرض اينكه داده صحيح باشد، ممكن است براي برخي كاربردها مناسب نباشد يا به عبارت ديگر از اعتبار كافي براي استفاده  در برخي از كاربردها  برخوردار نباشد.

نمايش (Visualization)

يكي از كارهاي مشكل در حوزه كلان داده، نمايش اطلاعات است .اينكه بخواهيم كاري كنيم كه حجم عظيم اطلاعات با ارتباطات پيچيده، به خوبي قابل فهم و قابل مطالعه باشد از طريق روش هاي تحليلي و بصري سازي مناسب اطلاعات امكان پذيري است.

ارزش (Value)

اين موضوع دلالت بر اين دارد كه از نظر اطلاعاتي  براي تصميم گيري چقدر داده حائز ارزش است . به عبارت ديگر آيا هزينه اي كه براي نگهداري داده و پردازش آن­ها مي­شود، ارزش آن را از نظر تصميم­گيري دارد يا نه.

نوسان (Volatility)

سرعت تغيير ارزش داده هاي مختلف در طول زمان مي­تواند متفاوت باشد. در يك سيستم معمولي تجارت الكترونيك، سرعت نوسان داده ها زياد نيست و ممكن است داده هاي موجود مثلا براي يك سال ارزش خود

را حفظ كنند. اما در كاربردهايي نظير تحليل ارز و بورس، داده ها با نوسان زيادي مواجه هستند و داده ها به سرعت ارزش خود را از دست مي­دهند و مقادير جديدي به خود مي­گيرند. اگرچه نگه داري اطلاعات در زمان طولاني به منظور تحليل تغييرات و نوسان داده ها حائز اهميت است ؛ افزايش دوره نگهداري اطلاعات، مسلما هزينه هاي پياده سازي زيادي را در بر خواهد داشت كه بايد در نظر گرفته شود.

معيارهاي فرعي تشخيص كلان داده

ادامهـ مطلبـ
| ۲ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۵:۴۰:۲۶ | قنمي
،

پيدا كردن كلمات كليدي LSI وب سايت

هنگامي كه توليد محتوا سئو شده مناسب براي سايت خود را ياد گرفتيد، نوبت به پيدا كردن كلمات كليدي LSI براي وب سايت شما مي رسد. اما چگونه كلمات كليدي LSI را براي سايت خود پيدا كنيم؟ 

در نگاه اول، كلمات كليدي LSI ممكن است به عنوان يك استراتژي پيشرفته سئو شناخته شده و قابل درك باشند و اجرا شود. اما با استفاده از راهنمايي هاي زير اين يك مفهوم ساده براي شما خواهد بود.

منظور از كلمات كليدي LSI چيست؟

كلمات كليدي (LSI (latent semantic indexing اصطلاحات و عباراتي هستند كه مشابه با كلمات كليدي مورد نظر وب سايت شما هستند. هدف آنها اين است كه با استفاده از كليد واژه هاي مرتبط با صفحه وب سايت شما به موتورهاي جستجو براي درك بهتر محتواي صفحه شما كمك كنند. 

چگونگي پيدا كردن كلمات كليدي LSI

فقط روي كلمات مترادف تمركز نكنيد

به ياد داشته باشيد كه فقط به دنبال مترادف ها نباشيد. به دنبال يافتن كلمات و عبارات مرتبط باشيد. اين ذهنيت به شما كمك مي كند كلمات كليدي LSI را براي محتوا خود تعيين كنيد. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال كلمه كليدي "طراحي سايت" هستيد، شما فقط به مترادف هايي مانند "ساخت سايت" تمركز نكنيد.

به دنبال جستجو هاي مرتبط در گوگل باشيد

گوگل يك جاي عالي براي شروع است. عباراتي كه گوگل براي سرچ يك كلمه كليدي به شما پيشنهاد مي دهد، يك راه عالي براي يافتن كلمات مرتبط است. 

كلمات كليدي سايت 

همچنين شما مي توانيد از عباراتي كه هنگام ادامه تايپ شما در گوگل به شما پيشنهاد مي شود، استفاده نماييد.

كلمات سايت 

استفاده از ابزار Keyword Planner گوگل

يكي ديگر از روش هاي يافتن كلمات كليدي مرتبط استفاده از ابزار Keyword Planner گوگل است. اين ابزار به شما صدها كلمه كليدي مرتبط و عبارات رايج جستجو را نمايش مي دهد. كلمات هدف خود را وارد كنيد و ببينيد كدام كليد واژه جستجو بيشتر و رقابت كمتري در گوگل دارد. 

ابزار گوگل 

 استفاده از ابزار الكسا

الكسا ابزارهايي دارد كه به شما كمك مي كند كلمات كليدي مرتبط را براي يافتن كلمات كليدي LSI خود پيدا كنيد. عبارت هدف خود را در ابزار بررسي دشواري كلمات الكسا وارد كنيد تا يك گزارش از عبارات و كلمات مشابه به شما بدهد.

الكسا 

در اين ابزار سعي كنيد امتيازات محبوبيت ها و رقابت كلمات كليدي را در نظر بگيريد، تا بتوانيد بهترين انتخاب را انجام دهيد.

منبع: طراحي وب سايت نوپرداز

ادامهـ مطلبـ
| ۱ شهريور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۴:۱۸ | قنمي
،

آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان